GGBVSKYx 0 Opublikowano 26 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2019 (edytowane) on damage of a player: if damage cause is void: cancel event kill the player Czemu to nie działa? Chodzi o to, że jak gracz wpadnie do otchłani to powinien zginać albo chociaż dostawać obrażenia 2x większe. Edytowane 26 lipca 2019 przez Mroczekk Dodaje w code, usuwam formatowanie. Notatka dodana przez TakiJakTy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GGBVSKYx 0 Opublikowano 26 lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2019 (edytowane) Już mam: on damage of a player: if damage was caused by void: if victim is player: cancel event kill the victim Można zamknąć! Edytowane 26 lipca 2019 przez Mroczekk Dodaje w code. Notatka dodana przez TakiJakTy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 26 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2019 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
GGBVSKYx 0
on damage of a player: if damage cause is void: cancel event kill the player
Dodaje w code, usuwam formatowanie.
Notatka dodana przez TakiJakTy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi