Vilor 1 Opublikowano 8 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2019 (edytowane) Witam, napisze mi ktoś kawałek kodu, gdzie po zniszczeniu bloku stone, jest 5% szansy na danie graczowi do ekwipunku obojętnie jakiego przedmiotu z customowa nazwa? Z góry dziękuje za pomoc! Edytowane 8 czerwca 2019 przez Vilor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 717 Opublikowano 8 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2019 on mine of stone: chance of 5%: give diamond named "diement" to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Vilor 1 Opublikowano 8 czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2019 1 minutę temu, Ixidi napisał: on mine of stone: chance of 5%: give diamond named "diement" to player Napisałem w dziale "Tworzenie pluginów do Minecraft", więc chodziło mi bardziej o kod pluginu, a nie skryptu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 717 Opublikowano 8 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2019 Wybacz, z automatu napisałem @EventHandler public void onBreak(BlockBreakEvent event) { if (event.getBlock().getType() != Material.STONE) { return; } int i = ThreadLocalRandom.current().nextInt(0, 100); if (i > 4) { return; } ItemStack stack = new ItemStack(Material.DIAMOND); ItemMeta meta = stack.getItemMeta(); meta.setDisplayName("nazwa"); stack.setItemMeta(meta); event.getPlayer().getInventory().addItem(stack); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Vilor 1 Opublikowano 8 czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2019 35 minut temu, Ixidi napisał: Wybacz, z automatu napisałem @EventHandler public void onBreak(BlockBreakEvent event) { if (event.getBlock().getType() != Material.STONE) { return; } int i = ThreadLocalRandom.current().nextInt(0, 100); if (i > 4) { return; } ItemStack stack = new ItemStack(Material.DIAMOND); ItemMeta meta = stack.getItemMeta(); meta.setDisplayName("nazwa"); stack.setItemMeta(meta); event.getPlayer().getInventory().addItem(stack); } Okej wszystko działa, dziękuje za pomoc. Można zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szifter 134 Opublikowano 8 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2019 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Vilor 1
Witam, napisze mi ktoś kawałek kodu, gdzie po zniszczeniu bloku stone, jest 5% szansy na danie graczowi do ekwipunku obojętnie jakiego przedmiotu z customowa nazwa?
Z góry dziękuje za pomoc!
Edytowane przez VilorOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi