Skocz do zawartości
  • 0

Drop z customowa nazwą


Vilor
 Udostępnij

Pytanie

Witam, napisze mi ktoś kawałek kodu, gdzie po zniszczeniu bloku stone, jest 5% szansy na danie graczowi do ekwipunku obojętnie jakiego przedmiotu z customowa nazwa? 

Z góry dziękuje za pomoc! 

Edytowane przez Vilor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Wybacz, z automatu napisałem 😜

@EventHandler
public void onBreak(BlockBreakEvent event) {
    if (event.getBlock().getType() != Material.STONE) {
        return;
    }
    
    int i = ThreadLocalRandom.current().nextInt(0, 100);
    if (i > 4) {
        return;
    }
    
    ItemStack stack = new ItemStack(Material.DIAMOND);
    ItemMeta meta = stack.getItemMeta();
    meta.setDisplayName("nazwa");
    stack.setItemMeta(meta);
    
    event.getPlayer().getInventory().addItem(stack);
    
}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
35 minut temu, Ixidi napisał:

Wybacz, z automatu napisałem 😜

@EventHandler
public void onBreak(BlockBreakEvent event) {
    if (event.getBlock().getType() != Material.STONE) {
        return;
    }
    
    int i = ThreadLocalRandom.current().nextInt(0, 100);
    if (i > 4) {
        return;
    }
    
    ItemStack stack = new ItemStack(Material.DIAMOND);
    ItemMeta meta = stack.getItemMeta();
    meta.setDisplayName("nazwa");
    stack.setItemMeta(meta);
    
    event.getPlayer().getInventory().addItem(stack);
    
}

 

Okej wszystko działa, dziękuje za pomoc. Można zamknąć 😊

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...