Skocz do zawartości
  • 0

Zmiana lore


kubastion
 Udostępnij

Pytanie

Witam, mój kod wygląda następująco:
 

	...	
		set {_l::*} to lore of player's tool split at "||"
		replace all "&fPzm:&d " with "" in {_l::3}
		set {_l::3} to uncoloured {_l::3} parsed as number
		replace all "&fPkt:&d " and "%%" with "" in {_l::4}
		set {_l::4} to uncoloured {_l::4} parsed as number
		set 4rd line of lore of player's tool to "&fPkt:&d 1%%"

Wcześniejszy kod jest nieistotny. Otóż problem jest w tym, że linijka:
 

set 4rd line of lore of player's tool to "&fPkt:&d 1%%"

Nie działa, po wykonaniu czynności nic się nie dzieje, a gdy postawię ją tu:
 

	...	
		set 4rd line of lore of player's tool to "&fPkt:&d 1%%"
		set {_l::*} to lore of player's tool split at "||"
		replace all "&fPzm:&d " with "" in {_l::3}
		set {_l::3} to uncoloured {_l::3} parsed as number
		replace all "&fPkt:&d " and "%%" with "" in {_l::4}
		set {_l::4} to uncoloured {_l::4} parsed as number

Wszystko działa i zmienia lore przedmiotu jak trzeba
Wszystko dzieje się na GM 0, co ciekawe gdy włączę sobie tryb kreatywny, niezależnie od tego gdzie znajduje się owy kod, wszystko działa jak należy. Niestety linijka ta nie może być na początku, ponieważ bierze liczbę z "replace" więc musi znajdować się na końcu. Próbowałem chyba wszystkiego i już nie mam pojęcia w czym może być problem. Ma ktoś jakieś sugestie? Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...