...
set {_l::*} to lore of player's tool split at "||"
replace all "&fPzm:&d " with "" in {_l::3}
set {_l::3} to uncoloured {_l::3} parsed as number
replace all "&fPkt:&d " and "%%" with "" in {_l::4}
set {_l::4} to uncoloured {_l::4} parsed as number
set 4rd line of lore of player's tool to "&fPkt:&d 1%%"
Wcześniejszy kod jest nieistotny. Otóż problem jest w tym, że linijka:
set 4rd line of lore of player's tool to "&fPkt:&d 1%%"
Nie działa, po wykonaniu czynności nic się nie dzieje, a gdy postawię ją tu:
...
set 4rd line of lore of player's tool to "&fPkt:&d 1%%"
set {_l::*} to lore of player's tool split at "||"
replace all "&fPzm:&d " with "" in {_l::3}
set {_l::3} to uncoloured {_l::3} parsed as number
replace all "&fPkt:&d " and "%%" with "" in {_l::4}
set {_l::4} to uncoloured {_l::4} parsed as number
Wszystko działa i zmienia lore przedmiotu jak trzeba
Wszystko dzieje się na GM 0, co ciekawe gdy włączę sobie tryb kreatywny, niezależnie od tego gdzie znajduje się owy kod, wszystko działa jak należy. Niestety linijka ta nie może być na początku, ponieważ bierze liczbę z "replace" więc musi znajdować się na końcu. Próbowałem chyba wszystkiego i już nie mam pojęcia w czym może być problem. Ma ktoś jakieś sugestie? Z góry dzięki
Pytanie
kubastion 52
Witam, mój kod wygląda następująco:
... set {_l::*} to lore of player's tool split at "||" replace all "&fPzm:&d " with "" in {_l::3} set {_l::3} to uncoloured {_l::3} parsed as number replace all "&fPkt:&d " and "%%" with "" in {_l::4} set {_l::4} to uncoloured {_l::4} parsed as number set 4rd line of lore of player's tool to "&fPkt:&d 1%%"
Wcześniejszy kod jest nieistotny. Otóż problem jest w tym, że linijka:
set 4rd line of lore of player's tool to "&fPkt:&d 1%%"
Nie działa, po wykonaniu czynności nic się nie dzieje, a gdy postawię ją tu:
... set 4rd line of lore of player's tool to "&fPkt:&d 1%%" set {_l::*} to lore of player's tool split at "||" replace all "&fPzm:&d " with "" in {_l::3} set {_l::3} to uncoloured {_l::3} parsed as number replace all "&fPkt:&d " and "%%" with "" in {_l::4} set {_l::4} to uncoloured {_l::4} parsed as number
Wszystko działa i zmienia lore przedmiotu jak trzeba
Wszystko dzieje się na GM 0, co ciekawe gdy włączę sobie tryb kreatywny, niezależnie od tego gdzie znajduje się owy kod, wszystko działa jak należy. Niestety linijka ta nie może być na początku, ponieważ bierze liczbę z "replace" więc musi znajdować się na końcu. Próbowałem chyba wszystkiego i już nie mam pojęcia w czym może być problem. Ma ktoś jakieś sugestie? Z góry dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi