Skocz do zawartości
  • 0
shamiyami

Naprawianie za Walute

Pytanie

Użytkownik

Dzien dobry, 

czy jest skrypt na naprawienie czegos komenda/tabliczka za itemy? Chodzi o to, ze chcialbym miec walute serwerowa (Nie chodzi o $ czy tam essentials economy). Tylko, ze bedzie itemek, np. stone nazwany "Waluta Serwerowa". I jesli ma sie dana ilosc tego itemku, mozna naprawic jakas rzecz i wtedy zabiera dana ilosc tej waluty i naprawia rzecz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0

Takie coś na szybko

 

command /napraw:
	trigger:
		if player's tool is any tool or any armor or any weapon or shield:
			if durability of player's tool is not 0:
				if {Waluta::%player%} >= 100:
					remove 100 from {Waluta::%player%}
					repair player's tool
					send "&aNaprawiono. Pobrano 100 waluty z konta"
				else:
					send "&cMasz za malo waluty"
			else:
				send "&cPrzedmiot nie jest zniszczony."
		else:
			send "&cNie mozesz naprawic tego przedmiotu"
on join:
	if {Waluta::%player%} is not set:
		set {Waluta::%player%} to 0
command /waluta [<text>]:
	trigger:
		if arg is not set:
			send "&6Waluta: &c%{Waluta::%player%}%"
on sign change:
	if line 1 is "[Napraw]":
		if line 2 is "hand" or "all":
			set line 1 to "&9[Napraw]"
			set line 2 to "&2%line 2%"
on rightclick:
	if event-block is sign:
		if line 1 of event-block is "&9[Napraw]":
			if line 2 of event-block is "&2hand":
				if player's tool is any tool or any armor or any weapon or shield or fishing rod:
					if durability of player's tool is not 0:
						if {Waluta::%player%} >= 100:
							remove 100 from {Waluta::%player%}
							repair player's tool
							send "&aNaprawiono. Pobrano 100 waluty z konta"
						else:
							send "&cMasz za malo waluty"
					else:
						send "&cPrzedmiot nie jest zniszczony."
				else:
					send "&cNie mozesz naprawic tego przedmiotu"
			else if line 2 of event-block is "&2all":
				if {Waluta::%player%} >= 100:
					set {_ni} to 0
					loop items in player's inventory:
						if loop-item is any tool or any armor or any weapon or shield or fishing rod:
							if durability of loop-item is not 0:
								repair loop-item
								add 1 to {_ni}
					if {_ni} > 0:
						remove 100 from {Waluta::%player%}
						send "&aNaprawiono. Pobrano 100 waluty z konta"
					else:
						send "&cBrak przedmiotow do naprawy."
				else:
					send "&cMasz za malo waluty"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Chodzilo mi bardziej, by waluta byla w formie itemku w eq. Np. mam 64 sniezki nazwane "Waluta". I by naprawic jakis miecz czy cos, potrzebne jest 10 sniezek nazwanych "Waluta". I po naprawieniu zabieralo te 10 sniezek. I zeby sie to nie psulo i gracz nie mogl zaplacic zwklymi sniezkami, czyli takimi bez tej nazwy np. "Waluta".

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
command /napraw:
	trigger:
		if player's tool is any tool or any armor or any weapon or shield:
			if durability of player's tool is not 0:
				if player has 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa":
					remove 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa" from player
					repair player's tool
					send "&aNaprawiono. Pobrano 10 waluty serwerowej"
				else:
					send "&cMasz za malo waluty"
			else:
				send "&cPrzedmiot nie jest zniszczony."
		else:
			send "&cNie mozesz naprawic tego przedmiotu"
on sign change:
	if line 1 is "[Napraw]":
		if line 2 is "hand" or "all":
			set line 1 to "&9[Napraw]"
			set line 2 to "&2%line 2%"
on rightclick:
	if event-block is sign:
		if line 1 of event-block is "&9[Napraw]":
			if line 2 of event-block is "&2hand":
				if player's tool is any tool or any armor or any weapon or shield or fishing rod:
					if durability of player's tool is not 0:
						if player has 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa":
							remove 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa" from player
							repair player's tool
							send "&aNaprawiono. Pobrano 10 waluty serwerowej"
						else:
							send "&cMasz za malo waluty"
					else:
						send "&cPrzedmiot nie jest zniszczony."
				else:
					send "&cNie mozesz naprawic tego przedmiotu"
			else if line 2 of event-block is "&2all":
				if player has 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa":
					set {_ni} to 0
					loop items in player's inventory:
						if loop-item is any tool or any armor or any weapon or shield or fishing rod:
							if durability of loop-item is not 0:
								repair loop-item
								add 1 to {_ni}
					if {_ni} > 0:
						remove 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa" from player
						send "&aNaprawiono. Pobrano 10 waluty serwerowej"
					else:
						send "&cBrak przedmiotow do naprawy."
				else:
					send "&cMasz za malo waluty"
command /waluta:
	trigger:
		add 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa" to player

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Mozna by prosic jeszcze o naprawienie tego?

Cytat

 

[18:36:20 ERROR]: 'player's tool is any tool or any armor or any weapon or shield' is not a boolean (yes/no) (text.sk, line 3: if player's tool is any tool or any armor or any weapon or shield:')

[18:36:20 ERROR]: 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (text.sk, line 13: else:')

[18:36:20 ERROR]: 'player's tool is any tool or any armor or any weapon or shield or fishing rod' is not a boolean (yes/no) (text.sk, line 24: if player's tool is any tool or any armor or any weapon or shield or fishing rod:')

[18:36:20 ERROR]: 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (text.sk, line 34: else:')

[18:36:20 ERROR]: There's no loop that matches 'loop-item is any tool or any armor or any weapon or shield or fishing rod' (text.sk, line 40: if loop-item is any tool or any armor or any weapon or shield or fishing rod:')

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Spoiler
command /napraw:
	trigger:
		if player's tool is any tool or any armor or any weapon or fishing rod:
			if durability of player's tool is not 0:
				if player has 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa":
					remove 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa" from player
					repair player's tool
					send "&aNaprawiono. Pobrano 10 waluty serwerowej"
				else:
					send "&cMasz za malo waluty"
			else:
				send "&cPrzedmiot nie jest zniszczony."
		else:
			send "&cNie mozesz naprawic tego przedmiotu"
on sign change:
	if line 1 is "[Napraw]":
		if line 2 is "hand" or "all":
			set line 1 to "&9[Napraw]"
			set line 2 to "&2%line 2%"
on rightclick:
	if event-block is sign:
		if line 1 of event-block is "&9[Napraw]":
			if line 2 of event-block is "&2hand":
				if player's tool is any tool or any armor or any weapon or fishing rod:
					if durability of player's tool is not 0:
						if player has 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa":
							remove 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa" from player
							repair player's tool
							send "&aNaprawiono. Pobrano 10 waluty serwerowej"
						else:
							send "&cMasz za malo waluty"
					else:
						send "&cPrzedmiot nie jest zniszczony."
				else:
					send "&cNie mozesz naprawic tego przedmiotu"
			else if line 2 of event-block is "&2all":
				if player has 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa":
					set {_ni} to 0
					loop items in player's inventory:
						if loop-item is any tool or any armor or any weapon or fishing rod:
							if durability of loop-item is not 0:
								repair loop-item
								add 1 to {_ni}
					if {_ni} > 0:
						remove 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa" from player
						send "&aNaprawiono. Pobrano 10 waluty serwerowej"
					else:
						send "&cBrak przedmiotow do naprawy."
				else:
					send "&cMasz za malo waluty"
command /waluta:
	trigger:
		add 10 snowballs named "&6Waluta serwerowa" to player

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Sprawdzałem na 1.13.2, pewnie masz 1.8

 

zamiast

if player's tool is any tool or any armor or any weapon or fishing rod:

spróbuj wypisać itemy po kolei (troche tego bedzie)

if player's tool is wooden sword or stone sword or iron sword or golden sword or diamond sword or ...

ew. może takie coś zadziała

if "%player's tool%" contains "sword" or "pickaxe" or "axe" or "shovel" or "hoe" or "bow" or "fishing rod" or "helmet" or "chestplate" or "leggings" or "boots":

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×