Skocz do zawartości
  • 0
Tymekd

Czy istnieje taka funkcja?

Pytanie

Użytkownik

Mam pytanie czy istnieje funckja która jest wykonywana zanim zostanie wykonana on join?

Edytowane przez Szifter
Szifter

Poprawiono nazwę tematu

Notatka dodana przez Szifter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
4 minuty temu, xAxee napisał:

on connect

a jeszcze wcześniej? bo chce zrobić blokade wbijania na nicku gracza który jest online a na on connect dalej go wywala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Teraz, Tymekd napisał:

a jeszcze wcześniej? bo chce zrobić blokade wbijania na nicku gracza który jest online a na on connect dalej go wywala

raczej nie ma. Taka opcje ma AuthMe (chyba)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Teraz, xAxee napisał:

raczej nie ma. Taka opcje ma AuthMe (chyba)

Ta ale nie używam authme a potrzebuje jakoś to zablokować masz pomysł jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Teraz, Tymekd napisał:

Ta ale nie używam authme a potrzebuje jakoś to zablokować masz pomysł jak?

nie xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

on server list ping: #Wykonywana PRZED connect/join, możesz np sprawdzać przy pingowaniu listy serwerów czy nie ma gracza z takim nickiem na serwerze czy coś (Chyba xD)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
27 minut temu, huert2007 napisał:

on server list ping: #Wykonywana PRZED connect/join, możesz np sprawdzać przy pingowaniu listy serwerów czy nie ma gracza z takim nickiem na serwerze czy coś (Chyba xD)

To nie pobierze nazwy pingujacego gracza i każdy ping to każdy refresh tablicy z serwerami :/ więc by zadziałało nawet gdyby ktoś chciał wbić na inny serwer 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Sluchaj po co masz się skryptami na logowanie bawić jak najlepszy do logowania nie ukrywajmy jest authme szyfrowane IP graczy oraz hasla, wszelkie blokady nawet wliczajac antybot maja swój osobiście polecam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Senior administrator
  • 0
8 godzin temu, huert2007 napisał:

on server list ping: #Wykonywana PRZED connect/join, możesz np sprawdzać przy pingowaniu listy serwerów czy nie ma gracza z takim nickiem na serwerze czy coś (Chyba xD)

Przy pingowaniu nie jest wysyłany nick :thonk:

Pierwszym pakietem z nickiem jest LoginStart.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
W dniu 13.04.2019 o 08:59, Mirejdz napisał:

Sluchaj po co masz się skryptami na logowanie bawić jak najlepszy do logowania nie ukrywajmy jest authme szyfrowane IP graczy oraz hasla, wszelkie blokady nawet wliczajac antybot maja swój osobiście polecam :)

Nie pisze skryptu na logowanie

W dniu 13.04.2019 o 14:52, huert2007 napisał:

Czyli:
on server list ping:
    set motd (Czy jak to tam było) to "Witaj %player%" nie zadziała? :V
@Ixidi

nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   1 użytkownik

×