Qotrek 12 Opublikowano 10 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2019 Czy mógłby ktoś napisać mi skrypt, który po kliknięciu lewym przyciskiem na gracza wywołuje nam komende "/banhammer <ten gracz>" Chciałbym aby ten patyk nazywał się &6&LBanHammer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 10 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2019 On left click: If player's tool is stick named "&6&lBanHammer": If clicked entity is player: Execute player command "banhammer %name of clicked entity%" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Qotrek 12 Opublikowano 10 kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2019 3 minuty temu, xAxee napisał: On left click: If player's tool is stick named "&6&lBanHammer": If clicked entity is player: Execute player command "banhammer %name of clicked entity%" Nie wyświetla błędów, ale po kliknięciu na gracza nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 10 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2019 (edytowane) 1 minutę temu, Qotrek napisał: Nie wyświetla błędów, ale po kliknięciu na gracza nie działa A usuń linijkę z sprawdzaniem itemu gracza i zobacz czy będzie dzialac Edytowane 10 kwietnia 2019 przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Qotrek 12 Opublikowano 10 kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2019 12 minut temu, xAxee napisał: A usuń linijkę z sprawdzaniem itemu gracza i zobacz czy będzie dzialac też nie zmienilem nazwe skryptu i teraz pisze: [20:45:42 ERROR]: '"banhammer %name of clicked entity%" ' is not a text (core.sk, line 4: execute player command "banhammer %name of clicked entity%" ') 5 minut temu, Qotrek napisał: zmienilem nazwe skryptu i teraz pisze: [20:45:42 ERROR]: '"banhammer %name of clicked entity%" ' is not a text (core.sk, line 4: execute player command "banhammer %name of clicked entity%" ') if clicked entity is player: robi tutaj problem bo gdy to usune wszystko dziala oprocz nicku Łączę trzy posty Notatka dodana przez bvcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 10 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2019 (edytowane) on left click of entity: set {_p} to player if name of {_p}'s tool is "&6&lBanHammer": if clicked entity is a player: execute {_p} command "/banhammer %clicked entity%" Jak nie to daj on left click of player i już nie sprawdzaj if clicked entity Edytowane 10 kwietnia 2019 przez xAxee Qotrek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Qotrek 12 Opublikowano 10 kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2019 1 minutę temu, xAxee napisał: on left click of entity: set {_p} to player if name of {_p}'s tool is "&6&lBanHammer": if clicked entity is a player: execute {_p} command "/banhammer %clicked entity%" Jak nie to daj on left click of player i już nie sprawdzaj if clicked entity Działa, dzięki ~ Do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bvcz 439 Opublikowano 10 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 kwietnia 2019 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Qotrek 12
Czy mógłby ktoś napisać mi skrypt, który po kliknięciu lewym przyciskiem na gracza wywołuje nam komende "/banhammer <ten gracz>"
Chciałbym aby ten patyk nazywał się &6&LBanHammer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi