kiedy używam /sklep, otwiera się gui z kategoriami (obecnie jest tam tylko sklep z jedzeniem)
i kiedy chce wejsc w kategorie z jedzeniem i na nią klikam, skrypt już w tym momencie pobiera z {hajs.%player%}, a tak nie powinno być. (powinien pobierać dopiero wtedy, gdy gracz kliknie sobie na przykład w chleb w celu jego zakupu.
pomocy!
command /sklep:
trigger:
open chest with 1 rows named "&2Sklep" to player
set player's current inventory's slot 0 to bread with name "&aSklep z jedzeniem"
command /sklep-jedzenie <player>:
executable by: CONSOLE
trigger:
open chest with 2 rows named "&aSklep z jedzeniem" to arg-1
set arg 1's current inventory's slot 0 to bread with name "&aChleb &8(x1)" with lore "||&eGlod: &a+2,5||&eCena: &a5 PLN ||&a&lKliknij aby kupic"
set arg 1's current inventory's slot 1 to raw porkchop with name "&aSurowy schab &8(x1)" with lore "||&eGlod: &a+1,5||&ePo upieczeniu: &a+4||&eCena: &a7 PLN||&a&lKliknij aby kupic"
on inventory click:
if inventory name of current inventory of player is "&2Sklep":
if clicked slot is 0:
execute console command "sklep-jedzenie %player%"
if inventory name of current inventory of player is "&aSklep z jedzeniem":
cancel event
if clicked slot is 0:
if {hajs.%player%} is less than 5:
send "&cNie masz wystarczajacej ilosci gotowki" to player
if {hajs.%player%} is bigger or equal to 5:
remove 5 from {hajs.%player%}
send "&c-5 PLN" to player
give player 1 bread
Pytanie
Przemuss 0
witam, mam problem ze skryptem na sklep
kiedy używam /sklep, otwiera się gui z kategoriami (obecnie jest tam tylko sklep z jedzeniem)
i kiedy chce wejsc w kategorie z jedzeniem i na nią klikam, skrypt już w tym momencie pobiera z {hajs.%player%}, a tak nie powinno być. (powinien pobierać dopiero wtedy, gdy gracz kliknie sobie na przykład w chleb w celu jego zakupu.
pomocy!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.