Skocz do zawartości
  • 0

Problem


Przemuss
 Udostępnij

Pytanie

witam, mam problem ze skryptem na sklep

kiedy używam /sklep, otwiera się gui z kategoriami (obecnie jest tam tylko sklep z jedzeniem)

i kiedy chce wejsc w kategorie z jedzeniem i na nią klikam, skrypt już w tym momencie pobiera z {hajs.%player%}, a tak nie powinno być. (powinien pobierać dopiero wtedy, gdy gracz kliknie sobie na przykład w chleb w celu jego zakupu.

pomocy!

 

command /sklep:
    trigger:
        open chest with 1 rows named "&2Sklep" to player
        set player's current inventory's slot 0 to bread with name "&aSklep z jedzeniem"
command /sklep-jedzenie <player>:
    executable by: CONSOLE
    trigger:
        open chest with 2 rows named "&aSklep z jedzeniem" to arg-1
        set arg 1's current inventory's slot 0 to bread with name "&aChleb &8(x1)" with lore "||&eGlod: &a+2,5||&eCena: &a5 PLN ||&a&lKliknij aby kupic"
        set arg 1's current inventory's slot 1 to raw porkchop with name "&aSurowy schab &8(x1)" with lore "||&eGlod: &a+1,5||&ePo upieczeniu: &a+4||&eCena: &a7 PLN||&a&lKliknij aby kupic"

on inventory click:
    if inventory name of current inventory of player is "&2Sklep":
        if clicked slot is 0:
            execute console command "sklep-jedzenie %player%"
    if inventory name of current inventory of player is "&aSklep z jedzeniem":
        cancel event
        if clicked slot is 0:
            if {hajs.%player%} is less than 5:
                send "&cNie masz wystarczajacej ilosci gotowki" to player
            if {hajs.%player%} is bigger or equal to 5:
                remove 5 from {hajs.%player%}
                send "&c-5 PLN" to player
                give player 1 bread
        




        
 


        
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Moze 

command /sklep:
    trigger:
        open chest with 1 rows named "&2Sklep" to player
        set player's current inventory's slot 0 to bread with name "&aSklep z jedzeniem"

on inventory click:
    if inventory name of current inventory of player is "&2Sklep":
        if clicked slot is 0:
			close player's inventory
			wait 1 tick
			open chest with 2 rows named "&aSklep z jedzeniem" to the player
			set player's current inventory's slot 0 to bread with name "&aChleb &8(x1)" with lore "||&eGlod: &a+2,5||&eCena: &a5 PLN ||&a&lKliknij aby kupic"
			set player's current inventory's slot 1 to raw porkchop with name "&aSurowy schab &8(x1)" with lore "||&eGlod: &a+1,5||&ePo upieczeniu: &a+4||&eCena: &a7 PLN||&a&lKliknij aby kupic"
    if inventory name of current inventory of player is "&aSklep z jedzeniem":
        cancel event
        if clicked slot is 0:
            if {hajs.%player%} is less than 5:
                send "&cNie masz wystarczajacej ilosci gotowki" to player
            if {hajs.%player%} is bigger or equal to 5:
                remove 5 from {hajs.%player%}
                send "&c-5 PLN" to player
                add 1 bread to the player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...