Załóżmy sytuację hipotetyczną. Gracz o nicku XXX korzystający z launchera non-premium aka pirata gra sobie spokojnie na serwerze. Inny gracz również przy pomocy takiego launchera próbuje sie zalogować wpisując ten sam nick "XXX", a spigot w swojej naturze ma tak ze wyrzuca tego co był dotychczas, a nie tego co dołączył wyrzucając mu komunikat "you are logged in from another location".
Zaznaczmy tu że na serwerze nie ma żadnego z popularnych pluginów do logowania typu AuthMe / xAuth / Authblablabla
Tu pojawia się pytanie do magicznych wszechwiedzących elfów z tego forum. Czy da się odwrócić tą sytuację, tak by zamiast wyrzucać gracza który był dotychczas, uniemożliwiało połączenie temu który próbuje sie połączyć? Coś na zasadzie "Gracz o tym nicku jest już na serwerze!"
Próbowałem już wielu kombinacji typu/
on connect:
loop all players:
"%name of player%" is "%name of loop-player%":
kick player by reason of "&cGracz o tym nicku jest już na serwerze!"
jednakże nie przynoszą one oczekiwanego rezultatu. Jakieś pomysły?
PS. Tak wiem ze wgranie gotowego pluginu na logowanie (AuthMe) załatwia ten problem, ale nie satysfakcjonuje mnie takie rozwiązanie.
Pytanie
Sołtys™ 29
Witam serdecznie
Załóżmy sytuację hipotetyczną. Gracz o nicku XXX korzystający z launchera non-premium aka pirata gra sobie spokojnie na serwerze. Inny gracz również przy pomocy takiego launchera próbuje sie zalogować wpisując ten sam nick "XXX", a spigot w swojej naturze ma tak ze wyrzuca tego co był dotychczas, a nie tego co dołączył wyrzucając mu komunikat "you are logged in from another location".
Zaznaczmy tu że na serwerze nie ma żadnego z popularnych pluginów do logowania typu AuthMe / xAuth / Authblablabla
Tu pojawia się pytanie do magicznych wszechwiedzących elfów z tego forum. Czy da się odwrócić tą sytuację, tak by zamiast wyrzucać gracza który był dotychczas, uniemożliwiało połączenie temu który próbuje sie połączyć? Coś na zasadzie "Gracz o tym nicku jest już na serwerze!"
Próbowałem już wielu kombinacji typu/
on connect:
loop all players:
"%name of player%" is "%name of loop-player%":
kick player by reason of "&cGracz o tym nicku jest już na serwerze!"
jednakże nie przynoszą one oczekiwanego rezultatu. Jakieś pomysły?
PS. Tak wiem ze wgranie gotowego pluginu na logowanie (AuthMe) załatwia ten problem, ale nie satysfakcjonuje mnie takie rozwiązanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi