Wersja MC: 1.13.2 PaperMC (spigot fork) ((czyli zmodyfikowany Spigot :P))
Witam, mam mały problem z regionami
on place of bedrock:
set {_x} to x-coord of block + 128
set {_z} to z-coord of block + 128
set {_loc1} to location((x-coord of block), 0, (z-coord of block), event-world)
set {_loc2} to location({_x}, 256, {_z}, event-world)
set block to air
worldguard create region "claim.%uuid of player%" between {_loc1} and {_loc2} in world "world"
make console execute "/region addmember claim.%uuid of player% %player%"
Ten kod ma ustawiać region (cuboid) na 256 kratek po postawieniu bloku bedrocka. Niby działa, żadnych błędów, lecz w regionach WorldGuard (/region list oraz /region info) nic nie pisze
Myślałem żeby użyć PirateSK, lecz nawet się nie włącza na 1.13.2. Devy coś mówili że zrobią to na 1.13.2 jak wyjdzie stabilny Skript na MC1.13.2, lecz już dawno on wyszedł a oni jakoś nic o tym nie piszą...
Myślałem żeby użyć komend, lecz w WorldGuardzie komendy nie obsługują X,Y,Z tylko /wand...
Jak możecie to podeślijcie może jakiś dodatek który ma takie coś, lub może wersję dev z Jenkinsa o której nie wiem
Edytowane przez Kbartek Błąd w logu był powodem plugina Web4MC, nie PirateSK. (PirateSK dalej mi nie działa XD)
Pytanie
Usunięty#20561 0
Używam: SharpSK
Wersja MC: 1.13.2 PaperMC (spigot fork) ((czyli zmodyfikowany Spigot :P))
Witam, mam mały problem z regionami
Ten kod ma ustawiać region (cuboid) na 256 kratek po postawieniu bloku bedrocka. Niby działa, żadnych błędów, lecz w regionach WorldGuard (/region list oraz /region info) nic nie pisze
Myślałem żeby użyć PirateSK, lecz nawet się nie włącza na 1.13.2. Devy coś mówili że zrobią to na 1.13.2 jak wyjdzie stabilny Skript na MC1.13.2, lecz już dawno on wyszedł a oni jakoś nic o tym nie piszą...
Myślałem żeby użyć komend, lecz w WorldGuardzie komendy nie obsługują X,Y,Z tylko /wand...
Jak możecie to podeślijcie może jakiś dodatek który ma takie coś
, lub może wersję dev z Jenkinsa o której nie wiem
Błąd w logu był powodem plugina Web4MC, nie PirateSK. (PirateSK dalej mi nie działa XD)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi