JaTrollek 2 Opublikowano 18 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2019 Chodzi mi o to żeby za zabójstwo otrzymywało się 1 Monetę A za monety kupowało się dany kit z essentials , resztę sam Poustawiam chodzi mi o gui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bvcz 439 Opublikowano 18 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2019 Ten temat został przeniesiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Grex 58 Opublikowano 19 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2019 (edytowane) options: NazwaSklepu: &cSklep command /sklep [<text>]: trigger: open chest with 1 rows named "{@NazwaSklepu}" to player set player's current inventory's slot 8 to diamond named "&cMonety" with lore "&a{Monety::%player%}" set player's current inventory's slot 0 to golden helmet named "&cZestaw VIP" with lore "&cCena: &a500" on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "{@NazwaSklepu}": cancel event if clicked slot is 0: if {Monety::%player%} is bigger than 499: execute console command "kit Vip %player%" remove 500 from {Monety::%player%} send "&cZakupiono!" to player close player's inventory else: send "&cNie masz tylu monet!" to player close player's inventory Edytowane 19 marca 2019 przez Grex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
JaTrollek 2
Chodzi mi o to żeby za zabójstwo otrzymywało się 1 Monetę A za monety kupowało się dany kit
z essentials , resztę sam Poustawiam
chodzi mi o gui
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi