Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na złodzieja easy


Gość dudimsp2
 Udostępnij

Pytanie

Gość dudimsp2

Gdy wpisze /okradnij nick

Czeka się 4 sekundy i wysyła powiadomienie do osoby okradaniem i jak byle co napisze albo ukucie (wasz wybor) to anuluje się event 

Zabierze 50% sumy osoby której ukradną z portfela {portfel}

I dodaje zlodzieowi hajs to portfela 

I daje wtedy set levelokr 1 do 10 a jeżeli już ukradł do np 2 na 3 6 na 7 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Dobra, proszę: (Nie testowane XD)

/okradnij [<text>]:
	trigger:
  		if sender is console:
  			send "&cWykonaj jako gracz!" to console
  		if sender is player:
  			if arg 1 isn't set:
  				send "&cPodaj nick!" to player
  			else:
  				if arg 1 isn't player:
  					send "&cNie ma takiego gracza na serwerze!" to player
  				else:
  					set {Okradany:%player%} to location of arg-1
  					if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5:
  						send "&cMusisz byc 5 kratek od gracza!" to player
  					else:
  						send "&cOkradasz gracza, ma on 4 sek, aby uciec!" to player
  						send "&cJestes okradany! Szybko, uciekaj!" to arg-1
  						wait 1 second
  						set {Okradany:%player%} to location of arg-1
  						if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5:
  							send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player
  							send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1
  						else:
  							wait 1 second
  							set {Okradany:%player%} to location of arg-1
  							if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5:
  								send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player
  								send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1
  							else:
  								wait 1 second
  								set {Okradany:%player%} to location of arg-1
  								if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5:
  									send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player
  									send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1
  								else:
  									wait 1 second
  									set {Okradany:%player%} to location of arg-1
  									if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5:
  										send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player
  										send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1
  									else:
  									set {Okradziono:%player%} to "%random integer beetwen 1 and 10%" parsed as integer
  									add {Okradziono:%player%} to player's balance
  									set {_p} to "%arg 1%" parsed as player
  									remove {Okradziono:%player%} from {_p}'s balance
  									send player's title "&cOkradziono!" with subtitle "&Ukradles: %{Okradziono:%player%}%" for 5 second
  									send {_p}'s title "&cOkradziono!" with subtitle "&Straciles: %{Okradziono:%player%}%" for 5 second

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /okradnij [<text>]:
	trigger:
		if sender is console:
			send "&cWykonaj jako gracz!" to console
		if sender is player:
			if arg 1 isn't set:
				send "&cPodaj nick!" to player
			else:
				if arg 1 isn't player:
					send "&cNie ma takiego gracza na serwerze!" to player
				else:
					set {Okradany:%player%} to location of arg-1
					if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5:
						send "&cMusisz byc 5 kratek od gracza!" to player
					else:
						send "&cOkradasz gracza, ma on 4 sek, aby uciec!" to player
						send "&cJestes okradany! Szybko, uciekaj!" to arg-1
						wait 1 second
						set {Okradany:%player%} to location of arg-1
						if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5:
							send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player
							send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1
						else:
							wait 1 second
							set {Okradany:%player%} to location of arg-1
							if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5:
								send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player
								send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1
							else:
								wait 1 second
								set {Okradany:%player%} to location of arg-1
								if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5:
									send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player
									send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1
								else:
									set {Okradziono:%player%} to "%random integer beetwen 1 and 10%" parsed as integer
									add {Okradziono:%player%} to player's balance
									set {_p} to "%arg 1%" parsed as player
									remove {Okradziono:%player%} from {_p}'s balance
									send player's title "&cOkradziono!" with subtitle "&Ukradles: %{Okradziono:%player%}%" for 5 second
									send {_p}'s title "&cOkradziono!" with subtitle "&Straciles: %{Okradziono:%player%}%" for 5 second
  
  
  troche zmienilem lecz błedy:

błedy:

[15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] [Skript] Reloading zadowolenie.sk...
[15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] the 1st argument is not a location (zadowolenie.sk, line 24: set {Okradany:%player%} to location of arg-1')
[15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] ':%player%}' is not a valid item data (zadowolenie.sk, line 25: if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5:')
[15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (zadowolenie.sk, line 27: else:')
[15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] [Skript] Encountered 3 errors while reloading zadowolenie.sk!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...