Gość dudimsp2 Opublikowano 8 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 marca 2019 Gdy wpisze /okradnij nick Czeka się 4 sekundy i wysyła powiadomienie do osoby okradaniem i jak byle co napisze albo ukucie (wasz wybor) to anuluje się event Zabierze 50% sumy osoby której ukradną z portfela {portfel} I dodaje zlodzieowi hajs to portfela I daje wtedy set levelokr 1 do 10 a jeżeli już ukradł do np 2 na 3 6 na 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Grex 58 Opublikowano 9 marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 marca 2019 Dobra, proszę: (Nie testowane XD) /okradnij [<text>]: trigger: if sender is console: send "&cWykonaj jako gracz!" to console if sender is player: if arg 1 isn't set: send "&cPodaj nick!" to player else: if arg 1 isn't player: send "&cNie ma takiego gracza na serwerze!" to player else: set {Okradany:%player%} to location of arg-1 if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5: send "&cMusisz byc 5 kratek od gracza!" to player else: send "&cOkradasz gracza, ma on 4 sek, aby uciec!" to player send "&cJestes okradany! Szybko, uciekaj!" to arg-1 wait 1 second set {Okradany:%player%} to location of arg-1 if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5: send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1 else: wait 1 second set {Okradany:%player%} to location of arg-1 if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5: send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1 else: wait 1 second set {Okradany:%player%} to location of arg-1 if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5: send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1 else: wait 1 second set {Okradany:%player%} to location of arg-1 if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5: send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1 else: set {Okradziono:%player%} to "%random integer beetwen 1 and 10%" parsed as integer add {Okradziono:%player%} to player's balance set {_p} to "%arg 1%" parsed as player remove {Okradziono:%player%} from {_p}'s balance send player's title "&cOkradziono!" with subtitle "&Ukradles: %{Okradziono:%player%}%" for 5 second send {_p}'s title "&cOkradziono!" with subtitle "&Straciles: %{Okradziono:%player%}%" for 5 second Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość dudimsp2 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2019 command /okradnij [<text>]: trigger: if sender is console: send "&cWykonaj jako gracz!" to console if sender is player: if arg 1 isn't set: send "&cPodaj nick!" to player else: if arg 1 isn't player: send "&cNie ma takiego gracza na serwerze!" to player else: set {Okradany:%player%} to location of arg-1 if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5: send "&cMusisz byc 5 kratek od gracza!" to player else: send "&cOkradasz gracza, ma on 4 sek, aby uciec!" to player send "&cJestes okradany! Szybko, uciekaj!" to arg-1 wait 1 second set {Okradany:%player%} to location of arg-1 if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5: send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1 else: wait 1 second set {Okradany:%player%} to location of arg-1 if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5: send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1 else: wait 1 second set {Okradany:%player%} to location of arg-1 if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5: send "&cGracz sie obronil! zaczyna uciekac!" to player send "&cObroniles sie! Uciekaj!" to arg-1 else: set {Okradziono:%player%} to "%random integer beetwen 1 and 10%" parsed as integer add {Okradziono:%player%} to player's balance set {_p} to "%arg 1%" parsed as player remove {Okradziono:%player%} from {_p}'s balance send player's title "&cOkradziono!" with subtitle "&Ukradles: %{Okradziono:%player%}%" for 5 second send {_p}'s title "&cOkradziono!" with subtitle "&Straciles: %{Okradziono:%player%}%" for 5 second troche zmienilem lecz błedy: błedy: [15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] [Skript] Reloading zadowolenie.sk... [15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] the 1st argument is not a location (zadowolenie.sk, line 24: set {Okradany:%player%} to location of arg-1') [15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] ':%player%}' is not a valid item data (zadowolenie.sk, line 25: if distance beetwen player and {Okradany:%player%} is greater than 5:') [15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] 'else' has to be placed just after an 'if' or 'else if' section (zadowolenie.sk, line 27: else:') [15:14:48] [main/INFO]: [CHAT] [Skript] Encountered 3 errors while reloading zadowolenie.sk! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Gość dudimsp2
Gdy wpisze /okradnij nick
Czeka się 4 sekundy i wysyła powiadomienie do osoby okradaniem i jak byle co napisze albo ukucie (wasz wybor) to anuluje się event
Zabierze 50% sumy osoby której ukradną z portfela {portfel}
I dodaje zlodzieowi hajs to portfela
I daje wtedy set levelokr 1 do 10 a jeżeli już ukradł do np 2 na 3 6 na 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi