Skocz do zawartości
  • 0

Czemu mi nie działa ten skrypt?


TachiMC
 Udostępnij

Pytanie

Czemu mi nie działa ten skrypt?

 

 

Options:
    perm: drop.ustaw
    permm: &4&l>> &cNie masz permisji

command /drop [<text>] [<integer>] [<text>] [<text>] [<integer>]:
    permission: {@perm}
    permission message: {@permm}
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 1 is "ustaw":
                if arg 2 is set:
                    set {slot} to arg 2
                    if arg 3 is set:
                        set {id} to arg 3
                        if arg 4 is set:
                            set {name} to arg 4
                            if arg 5 is set:
                                set {percent} to arg 5
                                open chest with 4 rows to player
                                wait 2 ticks
                                format slot {slot} of player with {id} named "{name}" with lore "{percent}" to be unstealable

                                 wait 2 ticks
                                stop

Edytowane przez TachiMC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
43 minuty temu, xAxee napisał:

1. Co nie działa
2. W nazwie i lore zmienna musi być w %%
3. ID musi być zapisane jako item 

set {_ID} to ("%arg 3%" parsed as item)

@TachiMC

Dzięki, możesz obczaić czy działa ci mój skrypt na stoniarki: 

A tą odpowiedzią uratowałeś mi życie xd

@xAxee

Edytowane przez TachiMC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, TachiMC napisał:

Dzięki, możesz obczaić czy działa ci mój skrypt na stoniarki: 

A tą odpowiedzią uratowałeś mi życie xd

@xAxee

set {gracz} to arg 1 zamień to na zmienną tymczasową...
po co to {dzialanie}? xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, TachiMC napisał:

Nwm ale dziala xd

aha ale to są zmienne publiczne nie zapisane do żadnego gracz / czegoś
więc obejmuje cały serwer tak samo {dzialanie}

 

@TachiMC przez to {dzialanie} jak się rozwali stoniarkę to nie działa żadna

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, xAxee napisał:

aha ale to są zmienne publiczne nie zapisane do żadnego gracz / czegoś
więc obejmuje cały serwer tak samo {dzialanie}

ej a wiesz jak dodać nowa linijke w lore, np. w: ,,format slot 0 with diamond named "cos tam" with lore "<1 linijka> <2 linijka>" to be unstealable

@xAxee

Edytowane przez TachiMC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, TachiMC napisał:

ej a wiesz jak dodać nowa linijke w lore, np. w: ,,format slot 0 with diamond named "cos tam" with lore "<1 linijka> <2 linijka>" to be unstealable

@xAxee

with lore "linijka 1 || linijka 2"
nie używaj format slot lepsze np set player's current

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, TachiMC napisał:

a, ok thx

czyli np.

set player's current inventory slot 0 with dirt named "&dDirt" with lore "&dTo || &djest || &ddirt" to be unstealable

set player's current inventory's slot 0 to diamond named "" with lore ""

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "NAZWA GUI":
		cancel event
		if clicked slot is 0:
			send ""

-> ustawi slot 0 na diament -> przy kliknieciu w gui -> sprawdzi nazwe gui -> anuluje klikniecie -> sprawdzi czy klikniety slot to 0 -> wykona cos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, xAxee napisał:
set player's current inventory's slot 0 to diamond named "" with lore ""

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "NAZWA GUI":
		cancel event
		if clicked slot is 0:
			send ""

-> ustawi slot 0 na diament -> przy kliknieciu w gui -> sprawdzi nazwe gui -> anuluje klikniecie -> sprawdzi czy klikniety slot to 0 -> wykona cos

a, ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, xAxee napisał:
set player's current inventory's slot 0 to diamond named "" with lore ""

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "NAZWA GUI":
		cancel event
		if clicked slot is 0:
			send ""

-> ustawi slot 0 na diament -> przy kliknieciu w gui -> sprawdzi nazwe gui -> anuluje klikniecie -> sprawdzi czy klikniety slot to 0 -> wykona cos

@xAxee

A jak zrobić tak ze np: jak sie wpisze /drop ustaw <slot> <id> <nazwa> <opis> <procent> to dodaje do GUI ten item, i jak sie wpisuje /drop to go wczytuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /drop ustaw [<number>] [<item>] [<text>] [<number>]:
	trigger:
		set {SLOT.%arg 1%} to arg 2 named colored arg 3
		set {Szansa.%arg 1%} to arg 4
command /drops [<text>]:
	trigger:
		open chest with 1 rows to player
		loop 9 times:
			set player's current inventory's slot ((loop-number)-1) to {SLOT.%((loop-number)-1)%} with lore "&6Szansa: &f%{Szansa.%((loop-number)-1)%}%"
#/Drop ustaw <slot> <item> <nazwa> <COS>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
52 minuty temu, xAxee napisał:
command /drop ustaw [<number>] [<item>] [<text>] [<number>]:
	trigger:
		set {SLOT.%arg 1%} to arg 2 named colored arg 3
		set {Szansa.%arg 1%} to arg 4
command /drops [<text>]:
	trigger:
		open chest with 1 rows to player
		loop 9 times:
			set player's current inventory's slot ((loop-number)-1) to {SLOT.%((loop-number)-1)%} with lore "&6Szansa: &f%{Szansa.%((loop-number)-1)%}%"
#/Drop ustaw <slot> <item> <nazwa> <COS>

 

@xAxee

A wiesz jak dać graczowi effect, ale nie wykorzustąjac ,,execute console command" , albo chociaż zrobić tak by nie wywalal na chacie taki szary napis jak sie pisze "execute console command"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
34 minuty temu, TachiMC napisał:

@xAxee

A wiesz jak dać graczowi effect, ale nie wykorzustąjac ,,execute console command" , albo chociaż zrobić tak by nie wywalal na chacie taki szary napis jak sie pisze "execute console command"

trzeba wpisać na servie /gamerule logAdminCommands false lub /gamerule commandBlockOutput false teraz nie pamiętam ale wtedy już nic nie widać na czacie

 

Edytowane przez ikosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...