RodgerDodg3r 110 Opublikowano 8 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2019 Witajcie! Od jakiegoś czasu testuje swoje umiejętności w skrypt, chciałbym zrobić system coinsów na serwerze(można za nie kupić rangi itd). Tylko nie mam pojęcia jak przetrzymywać zmienne z ilością coinsów aby każdy serwer na bungecord miał do nich dostęp. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 nwse 131 Opublikowano 8 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2019 Sam napisałem podobny post, też o tym samym. W dodatku skungee masz set network variable {coins::netVar::%player%} to N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Toranktto 32 Opublikowano 26 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 lutego 2019 Poczytaj o relacyjnych bazach danych (np popularny MySQL). Jest to rozwiązanie dużo bardziej wydajne, bezpieczne i łatwiejsze w utrzymaniu niż pomysł kolegi wyżej. Możesz zrobić sobie do niej webowego end-pointa (np w PHP) i obsługiwać bazę danych za pomocą "text from URL" w Skripcie. nwse 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#3468 229 Opublikowano 26 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 lutego 2019 20 godzin temu, Toranktto napisał: Poczytaj o relacyjnych bazach danych (np popularny MySQL). Jest to rozwiązanie dużo bardziej wydajne, bezpieczne i łatwiejsze w utrzymaniu niż pomysł kolegi wyżej. Możesz zrobić sobie do niej webowego end-pointa (np w PHP) i obsługiwać bazę danych za pomocą "text from URL" w Skripcie. warto wspomniec ze polaczenie z db w skript nie jest asynchronicznie, co moze konczyc sie lagiem, dopoki serwer nie dostanie odpowiedzi na zapytanie Toranktto 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
RodgerDodg3r 110
Witajcie!
Od jakiegoś czasu testuje swoje umiejętności w skrypt, chciałbym zrobić system coinsów na serwerze(można za nie kupić rangi itd). Tylko nie mam pojęcia jak przetrzymywać zmienne z ilością coinsów aby każdy serwer na bungecord miał do nich dostęp.
Jakieś pomysły?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.