Skocz do zawartości

Różdżka zmieniająca block na jaki sie chce


Gość ikosek

Rekomendowane odpowiedzi

Skrypt służy do zmieniania bloku  na jaki sie chce

Ogólne komendy /magic - lista komend  /magicdaj - daje lopate dzieki ktorej mozemy zaczac zabawe ze skryptem

Wybranie id blocku:

/magic (id)

 

 

 

 

 

SKRYPT - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

(wersja poprawiona przez xAxee)

(prosze nie krytykować dopiero się ucze)

Edytowane przez ikosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynie co mi nie działa to wybór bloku, jak zmienie arg 1 np na id blocku albo na block po ang to normalnie działa ,ale chce by można było w grze zmieniać 

(zmiana set target block to %arg 1% na set target block to arg 1 nie pomaga)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

command /magic [<item>]:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if arg 1 is block:
				send "&7>> &aPoprawnie wybrales id (%arg 1%)"
				set lore of player's tool to "&6Block: &c%arg 1%"
			else:
				send "&6%arg 1% nie jest blokiem!"
		else:
			send "&7>> &cPoprawne użycie /magic (id blocku)"

on right click with diamond shovel:		
	if name of player's tool is "&4Magic":
		if target block is not air:
			set {_block} to lore of player's tool
			if {_block} is set:
				replace all "&6Block: &c" with "" in {_block}
				set target block to ({_block} parsed as item)
			else:
				send "&6Poprawne uzycie (magic <id>)"
		else:
			send "&7>> &cTym nie zamienisz powietrza!"
			
command /magicdaj:
	trigger:
		if player has permission "magic":
			give 1 diamond shovel named "&4Magic" to player
		else:
			send "&7>>  &cNie masz permisji"

w eventach nie masz arg... tak samo text w argumencie nie może zostać blokiem... i tak samo co ci dawała ta zmienna która była nie przypisana do żadnego gracza a ustawiana była przy wejsciu jakiegoś gracza

Tutaj masz poprawiony skrypt w lore jest zapisany blok. (zly dział)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, xAxee napisał:

command /magic [<item>]:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if arg 1 is block:
				send "&7>> &aPoprawnie wybrales id (%arg 1%)"
				set lore of player's tool to "&6Block: &c%arg 1%"
			else:
				send "&6%arg 1% nie jest blokiem!"
		else:
			send "&7>> &cPoprawne użycie /magic (id blocku)"

on right click with diamond shovel:		
	if name of player's tool is "&4Magic":
		if target block is not air:
			set {_block} to lore of player's tool
			if {_block} is set:
				replace all "&6Block: &c" with "" in {_block}
				set target block to ({_block} parsed as item)
			else:
				send "&6Poprawne uzycie (magic <id>)"
		else:
			send "&7>> &cTym nie zamienisz powietrza!"
			
command /magicdaj:
	trigger:
		if player has permission "magic":
			give 1 diamond shovel named "&4Magic" to player
		else:
			send "&7>>  &cNie masz permisji"

w eventach nie masz arg... tak samo text w argumencie nie może zostać blokiem... i tak samo co ci dawała ta zmienna która była nie przypisana do żadnego gracza a ustawiana była przy wejsciu jakiegoś gracza

Tutaj masz poprawiony skrypt w lore jest zapisany blok. (zly dział)

czm ciągle mi pisze jak wpisuje /magic 2  "grass nie jest blokiem"?

próbowałem z blockiem co ma block w nazwie i nadal to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ikosek napisał:

jakie masz pluginy?

 

a może musi być  arg [<block>]

nie może być zobacz to czy zamienia

command /magic [<item>]:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			send "&7>> &aPoprawnie wybrales id (%arg 1%)"
			set lore of player's tool to "&6Block: &c%arg 1%"
		else:
			send "&7>> &cPoprawne użycie /magic (id blocku)"

on right click with diamond shovel:		
	if name of player's tool is "&4Magic":
		if target block is not air:
			set {_block} to lore of player's tool
			if {_block} is set:
				replace all "&6Block: &c" with "" in {_block}
				set target block to ({_block} parsed as item)
			else:
				send "&6Poprawne uzycie (magic <id>)"
		else:
			send "&7>> &cTym nie zamienisz powietrza!"
			
command /magicdaj:
	trigger:
		if player has permission "magic":
			give 1 diamond shovel named "&4Magic" to player
		else:
			send "&7>>  &cNie masz permisji"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, xAxee napisał:

nie może być zobacz to czy zamienia


command /magic [<item>]:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			send "&7>> &aPoprawnie wybrales id (%arg 1%)"
			set lore of player's tool to "&6Block: &c%arg 1%"
		else:
			send "&7>> &cPoprawne użycie /magic (id blocku)"

on right click with diamond shovel:		
	if name of player's tool is "&4Magic":
		if target block is not air:
			set {_block} to lore of player's tool
			if {_block} is set:
				replace all "&6Block: &c" with "" in {_block}
				set target block to ({_block} parsed as item)
			else:
				send "&6Poprawne uzycie (magic <id>)"
		else:
			send "&7>> &cTym nie zamienisz powietrza!"
			
command /magicdaj:
	trigger:
		if player has permission "magic":
			give 1 diamond shovel named "&4Magic" to player
		else:
			send "&7>>  &cNie masz permisji"

 

1 i 21 linijka błey (nadal ten sam błąd)

 

zdj Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

 

 

 

Dziala!!!

zrestartowalem wszstkie skrypty bo ten skrypt co mi wyslales nadal odczytywalo

Edytowane przez ikosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, ikosek napisał:

1 i 21 linijka błey (nadal ten sam błąd)

 

zdj Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

 

 

 

Dziala!!!

zrestartowalem wszstkie skrypty bo ten skrypt co mi wyslales nadal odczytywalo

To się ciesze xd :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, xAxee napisał:

To się ciesze xd :D

dodałem informacje w postcie i w skrypciae ,że mi pomogłeś a i jeszcze wezme twoje skryoty na skarbiec i odmierzanie odległości :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, xAxee napisał:

To się ciesze xd :D

weź mi zenczatuj tą łopate bo nie wgl magicznie xD

 

ej to przez ten twój opis tej łopaty każda łopata może malować czymś innym?! kc xD

Edytowane przez ikosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Szifter zablokował(a) ten temat
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...