Gość ikosek Opublikowano 26 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2019 (edytowane) Skrypt służy do zmieniania bloku na jaki sie chce Ogólne komendy /magic - lista komend /magicdaj - daje lopate dzieki ktorej mozemy zaczac zabawe ze skryptem Wybranie id blocku: /magic (id) SKRYPT - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (wersja poprawiona przez xAxee) (prosze nie krytykować dopiero się ucze) Edytowane 27 stycznia 2019 przez ikosek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ikosek Opublikowano 26 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2019 jedynie co mi nie działa to wybór bloku, jak zmienie arg 1 np na id blocku albo na block po ang to normalnie działa ,ale chce by można było w grze zmieniać (zmiana set target block to %arg 1% na set target block to arg 1 nie pomaga) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xAxee 1 951 Opublikowano 26 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2019 command /magic [<item>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 1 is block: send "&7>> &aPoprawnie wybrales id (%arg 1%)" set lore of player's tool to "&6Block: &c%arg 1%" else: send "&6%arg 1% nie jest blokiem!" else: send "&7>> &cPoprawne użycie /magic (id blocku)" on right click with diamond shovel: if name of player's tool is "&4Magic": if target block is not air: set {_block} to lore of player's tool if {_block} is set: replace all "&6Block: &c" with "" in {_block} set target block to ({_block} parsed as item) else: send "&6Poprawne uzycie (magic <id>)" else: send "&7>> &cTym nie zamienisz powietrza!" command /magicdaj: trigger: if player has permission "magic": give 1 diamond shovel named "&4Magic" to player else: send "&7>> &cNie masz permisji" w eventach nie masz arg... tak samo text w argumencie nie może zostać blokiem... i tak samo co ci dawała ta zmienna która była nie przypisana do żadnego gracza a ustawiana była przy wejsciu jakiegoś gracza Tutaj masz poprawiony skrypt w lore jest zapisany blok. (zly dział) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ikosek Opublikowano 26 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2019 7 minut temu, xAxee napisał: command /magic [<item>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 1 is block: send "&7>> &aPoprawnie wybrales id (%arg 1%)" set lore of player's tool to "&6Block: &c%arg 1%" else: send "&6%arg 1% nie jest blokiem!" else: send "&7>> &cPoprawne użycie /magic (id blocku)" on right click with diamond shovel: if name of player's tool is "&4Magic": if target block is not air: set {_block} to lore of player's tool if {_block} is set: replace all "&6Block: &c" with "" in {_block} set target block to ({_block} parsed as item) else: send "&6Poprawne uzycie (magic <id>)" else: send "&7>> &cTym nie zamienisz powietrza!" command /magicdaj: trigger: if player has permission "magic": give 1 diamond shovel named "&4Magic" to player else: send "&7>> &cNie masz permisji" w eventach nie masz arg... tak samo text w argumencie nie może zostać blokiem... i tak samo co ci dawała ta zmienna która była nie przypisana do żadnego gracza a ustawiana była przy wejsciu jakiegoś gracza Tutaj masz poprawiony skrypt w lore jest zapisany blok. (zly dział) czm ciągle mi pisze jak wpisuje /magic 2 "grass nie jest blokiem"? próbowałem z blockiem co ma block w nazwie i nadal to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xAxee 1 951 Opublikowano 26 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2019 Teraz, ikosek napisał: czm ciągle mi pisze jak wpisuje /magic 2 "grass nie jest blokiem"? próbowałem z blockiem co ma block w nazwie i nadal to samo a po id działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ikosek Opublikowano 26 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2019 1 minutę temu, xAxee napisał: a po id działa? jak wpisze /magic 2 albo magic 3 to pokazuje dirt nie jest blokiem grass nie jest blokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xAxee 1 951 Opublikowano 26 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2019 1 minutę temu, ikosek napisał: jak wpisze /magic 2 albo magic 3 to pokazuje dirt nie jest blokiem grass nie jest blokiem Mi działa stawia iwg :d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ikosek Opublikowano 26 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2019 (edytowane) Teraz, xAxee napisał: Mi działa stawia iwg :d jakie masz pluginy? a może musi być arg [<block>] Edytowane 26 stycznia 2019 przez ikosek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xAxee 1 951 Opublikowano 26 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2019 Teraz, ikosek napisał: jakie masz pluginy? a może musi być arg [<block>] nie może być zobacz to czy zamienia command /magic [<item>]: trigger: if arg 1 is set: send "&7>> &aPoprawnie wybrales id (%arg 1%)" set lore of player's tool to "&6Block: &c%arg 1%" else: send "&7>> &cPoprawne użycie /magic (id blocku)" on right click with diamond shovel: if name of player's tool is "&4Magic": if target block is not air: set {_block} to lore of player's tool if {_block} is set: replace all "&6Block: &c" with "" in {_block} set target block to ({_block} parsed as item) else: send "&6Poprawne uzycie (magic <id>)" else: send "&7>> &cTym nie zamienisz powietrza!" command /magicdaj: trigger: if player has permission "magic": give 1 diamond shovel named "&4Magic" to player else: send "&7>> &cNie masz permisji" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ikosek Opublikowano 26 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2019 (edytowane) 9 minut temu, xAxee napisał: nie może być zobacz to czy zamienia command /magic [<item>]: trigger: if arg 1 is set: send "&7>> &aPoprawnie wybrales id (%arg 1%)" set lore of player's tool to "&6Block: &c%arg 1%" else: send "&7>> &cPoprawne użycie /magic (id blocku)" on right click with diamond shovel: if name of player's tool is "&4Magic": if target block is not air: set {_block} to lore of player's tool if {_block} is set: replace all "&6Block: &c" with "" in {_block} set target block to ({_block} parsed as item) else: send "&6Poprawne uzycie (magic <id>)" else: send "&7>> &cTym nie zamienisz powietrza!" command /magicdaj: trigger: if player has permission "magic": give 1 diamond shovel named "&4Magic" to player else: send "&7>> &cNie masz permisji" 1 i 21 linijka błey (nadal ten sam błąd) zdj Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Dziala!!! zrestartowalem wszstkie skrypty bo ten skrypt co mi wyslales nadal odczytywalo Edytowane 26 stycznia 2019 przez ikosek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xAxee 1 951 Opublikowano 26 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2019 8 minut temu, ikosek napisał: 1 i 21 linijka błey (nadal ten sam błąd) zdj Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Dziala!!! zrestartowalem wszstkie skrypty bo ten skrypt co mi wyslales nadal odczytywalo To się ciesze xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ikosek Opublikowano 26 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2019 1 minutę temu, xAxee napisał: To się ciesze xd dodałem informacje w postcie i w skrypciae ,że mi pomogłeś a i jeszcze wezme twoje skryoty na skarbiec i odmierzanie odległości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ikosek Opublikowano 26 stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2019 (edytowane) 6 minut temu, xAxee napisał: To się ciesze xd weź mi zenczatuj tą łopate bo nie wgl magicznie xD ej to przez ten twój opis tej łopaty każda łopata może malować czymś innym?! kc xD Edytowane 26 stycznia 2019 przez ikosek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi