Skocz do zawartości
  • 0

Problem z rozdżką


ZiomalShoot
 Udostępnij

Pytanie

on projectile hit:
    if projectile is snowball:
        if {klatwa1::use} is true:
            set {klatwa1::use} to false
                loop all monsters:
                    if distance between projectile and loop-monster is smaller than 6:
                        apply slowness 3 to loop-monster for 5 seconds
                        send "&5Rzuciles klatwe!"

 

powie mi ktos co mam napisac aby loop zwracało sie do potworów.

Edytowane przez bvcz
bvcz

Wstawiam w code

Notatka dodana przez bvcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

źle wytabowane chyba

on projectile hit:
    if projectile is snowball:
        if {klatwa1::use} is true:
            set {klatwa1::use} to false
            loop all monsters:
                if distance between projectile and loop-monster is smaller than 6:
                    apply slowness 3 to loop-monster for 5 seconds
                    send "&5Rzuciles klatwe!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...