Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt nie wykonuje "jeżeli"


SnigolexXx

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Z tego co widzę pomyliłeś zmienne administratora (dającego warny) i gracza (otrzymującego warna) - dodajesz punkty graczowi, ale sprawdzasz zmienną administratora.

Druga sprawa - lepsze będzie dodanie przy sprawdzaniu warunku 'większe lub równe' zamiast samo równe:

 

command /warn [<player>]:
    trigger:
        if player has permission "sylu.warny":
            if argument 1 is set:
                add 1 to {warny::%arg 1%}
                send "&7[&6&l*&7] Nadałeś warna graczowi %arg 1%. Ma on ich już %{warny::%arg 1%}%" to player
                send "&7[&6&l*&7] %player% nadal ci warna! Powod:(powod w sobote zrobie)  " to arg 1
                send "&7[&6&l*&7] Dostales warna. Obecnie masz ich %{warny::%arg 1%}%" to arg 1
                if {warny::%arg 1%} >= 3:
                    execute console command "tempban %arg 1% 10s test"
                    set {warny::%arg 1%} to 0
                    broadcast "&7[&6&l*&7] &6%arg 1% &6przekroczył dozwoloną ilość warnow i otrzymał bana na &6l2 &7godzin!"
                else:
                    send "&7[&6&l*&7] Ilosc warnow gracza to: &6%{warny::%arg 1%}%"
            else:
                send "&7[&6&l*&7] Prawidlowe uzycie: /warn &6(gracz)"
        else:
            send "&7[&6&l*&7] Nie posiadasz permisji &6sylu.warny"

 

Edytowane przez ZiemniaQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...