uiuin 10 Opublikowano 27 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2018 Witam Mam problem z sprawdzaniem czy gracz posiada dany przedmiot. Typ przedmiotu jest zapisany w pliku config.yml item: GOLD INGOT Zapisuję to co jest w pliku do zmiennej tymczasowej set {_type} to yaml value "item" from file "plugins\LPCore\addons\LPHome\config.yml" set {_type} to {_type} parsed as material Następnie sprawdzam ile gracz ma przedmiotów tego typu w ekwipunku set {_pamount} to amount of {_it} in {_p}'s inventory Jednak ilość zawsze jest równa 0. Ktoś może wie jak to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 27 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2018 Nie chciałem tutaj pisać tego słynnego cytatu wielkich programistów... ale mi to działa on rightclick: set {_} to "GOLD INGOT" parsed as material send "%(the amount of {_} in the inventory of player)%" to player Prawdopodobny błąd: Przedmiot nie jest przedmiotem - jego nazwa lub alias nie istnieje, spróbuj po ID Gracz jest zły - może nie jest ustawiony jako gracz albo w ogóle nie istnieje Jesteś pewien, że masz w inventory odpowiedni przedmiot - sztabkę złota? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin 10 Opublikowano 27 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2018 Godzinę temu, LuckyPotato napisał: Nie chciałem tutaj pisać tego słynnego cytatu wielkich programistów... ale mi to działa on rightclick: set {_} to "GOLD INGOT" parsed as material send "%(the amount of {_} in the inventory of player)%" to player Prawdopodobny błąd: Przedmiot nie jest przedmiotem - jego nazwa lub alias nie istnieje, spróbuj po ID Gracz jest zły - może nie jest ustawiony jako gracz albo w ogóle nie istnieje Jesteś pewien, że masz w inventory odpowiedni przedmiot - sztabkę złota? on rightclick: set {_wp} to "GOLD INGOT" parsed as material set yaml value "test" from file "plugins\test\test.yml" to "%{_wp}%" set {_type} to yaml value "test" from file "plugins\test\test.yml" set {_} to "{_type}" parsed as material set {_g} to the amount of {_} in the inventory of player send "%{_g}%" to player Dalej wyświetla 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 27 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2018 (edytowane) No dobra, ale po co sobie tak utrudniasz życie w tym momencie? Sprawdziłeś chociaż kod, który ja ci wysłałem? on rightclick: set {_wp} to "GOLD INGOT" parsed as material set yaml value "test" from file "plugins\test\test.yml" to "%{_wp}%" set {_type} to yaml value "test" from file "plugins\test\test.yml" set {_} to "%{_type}%" parsed as material set {_g} to the amount of {_} in the inventory of player send "%{_g}%" to player Edytowane 27 grudnia 2018 przez ZiemniaQ Wstawiam kod w znaczniki [ code] Notatka dodana przez bvcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin 10 Opublikowano 27 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2018 2 minuty temu, LuckyPotato napisał: No dobra, ale po co sobie tak utrudniasz życie w tym momencie? Sprawdziłeś chociaż kod, który ja ci wysłałem? on rightclick: set {_wp} to "GOLD INGOT" parsed as material set yaml value "test" from file "plugins\test\test.yml" to "%{_wp}%" set {_type} to yaml value "test" from file "plugins\test\test.yml" set {_} to "%{_type}%" parsed as material set {_g} to the amount of {_} in the inventory of player send "%{_g}%" to player Tak twój kod działa. Tylko, że rodzaj przedmiotu jest zapisany w pliku i stamtąd ma być wczytywany. Jeśli w pliku wpiszę DIRT to wtedy będzie wyświetlać ile tego dirtu posiada gracz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 27 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2018 (edytowane) Jak widzisz lub nie - poprawiłem ci błąd w twoim kodzie: set {_} to "%{_type}%" parsed as material I tak jak ci pisałem wcześniej - u ciebie problemem jest to że przedmiot nie jest przedmiotem, jeżeli chcesz wyświetlić zmienną w tekscie, musisz ją zapisać w procentach jako wyrażenie. W tym przypadku, skrypt nie wyszukiwał ci itemu, bo jego rodzajem było "{_type}" a nie "gold ingot" @bvcz mogę cię prosić o zostawienie tego w takiej postaci? Po to zostawiam bez code, żeby mu kolorem błąd zaznaczyć, temat chyba na przejrzystości nie straci? Edytowane 27 grudnia 2018 przez ZiemniaQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin 10 Opublikowano 27 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2018 6 minut temu, LuckyPotato napisał: Jak widzisz lub nie - poprawiłem ci błąd w twoim kodzie: set {_} to "%{_type}%" parsed as material I tak jak ci pisałem wcześniej - u ciebie problemem jest to że przedmiot nie jest przedmiotem, jeżeli chcesz wyświetlić zmienną w tekscie, musisz ją zapisać w procentach jako wyrażenie. W tym przypadku, skrypt nie wyszukiwał ci itemu, bo jego rodzajem było "{_type}" a nie "gold ingot" @bvcz mogę cię prosić o zostawienie tego w takiej postaci? Po to zostawiam bez code, żeby mu kolorem błąd zaznaczyć, temat chyba na przejrzystości nie straci? Dzięki Już wiem gdzie był błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bvcz 439 Opublikowano 27 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2018 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
uiuin 10
Witam
Mam problem z sprawdzaniem czy gracz posiada dany przedmiot.
Typ przedmiotu jest zapisany w pliku config.yml
item: GOLD INGOT
Zapisuję to co jest w pliku do zmiennej tymczasowej
set {_type} to yaml value "item" from file "plugins\LPCore\addons\LPHome\config.yml" set {_type} to {_type} parsed as material
Następnie sprawdzam ile gracz ma przedmiotów tego typu w ekwipunku
set {_pamount} to amount of {_it} in {_p}'s inventory
Jednak ilość zawsze jest równa 0.
Ktoś może wie jak to naprawić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi