Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na gui [Problem]


Wersana

Pytanie

Witajcie

 

Próbowałam stworzyć plugin na drop w gui jednak nie działa poprawnie.

 

command /drop:
    trigger:
        wait 2 tick
        open chest with 3 rows named "&b&k;;&4&lDROP&b&k;;"
        format slot 1 of player with 2 diamond named to close then run "&a[&bGracz&a]"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Tak wygląda poprawnie napisany skrypt twojego autorstwa:

command /drop:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "&b&k;;&4&lDROP&b&k;;" to player
		wait 1 tick
		format slot 1 of player with 2 diamonds named "&a[&bGracz&a]" to close then run "komenda"
		stop

Zapomniałeś o dopisaniu "to player" przy open chest [...], oraz pomyliłeś składnię format slot'a. Dla twojej wiadomości. Sposób, w który tworzysz gui jest już strasznie stary i nie jest zalecane jego używanie. Od siebie mogę dodać następujące rady, pokażę to na przykładzie:

command /drop [<text>]:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "&b&k;;&4&lDROP&b&k;;" to player
		wait 1 tick
		set slot 1 of player's current inventory to 2 diamonds named &a[&bGracz&a]"
		stop
		
on inventory click:
	if name of player's current inventory isn't "&b&k;;&4&lDROP&b&k;;":
		stop
	cancel event
	if clicked slot = 1:
		//akcja
		stop
	stop

Przy komendzie warto dodać "[<text>]" by nie wyświetlał się komunikat "Usage [...]" przy użyciu komendy przez argumentu. Od siebie polecam używanie zamiast format slot'a, set slot'a, a następnie tworzenie akcji w evencie on inventory click. Jest to z pewnością mniej "zbugowany" sposób. Ponadto wg mnie przynajmniej - ładniej wygląda :). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...