KolorowyMleczyk 2 Opublikowano 18 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 grudnia 2018 (edytowane) Cześć, Jestem Maria i szukam budowniczego na mój serwer. Na koniec powiem wam coś o sobie. Mam serwer freebuild gdzie trzeba zbudować miasto. Ilości budowniczych nie ograniczam. Podania można narazie pisać na PW. Wymagania i wzór na dole. (niedługo serwer będzie mieć forum.) Wymagania: - Wysoka zdolność budowania - Dogadywanie się w drużynie - Discord - Wiek narazie się nie liczy - Możliwość przy budowaniu spędzanie przynajmniej 1,5 h. Wzór: 1. Nick: 2. Imię: 3. Wiek: 4. Masz discorda i mikrofon?: 5. Pełniłeś kiedyś podobną funkcje?: 6. Ile czasu poświecisz na budowanie?: 7. Dlaczego mam ciebie przyjąć?: 8. Coś o sobie: 9. Conajmniej 3 screeny twoich budowli: 10. W jakim stylu najczęściej budujesz?: Coś o mnie: Cześć, mam serwer o nazwie kolorowymleczyk.pl . Gram w minecrafta od 5 lat, a nawet od 6/7. Moimi zainteresowaniami są grafiki komputerowe, budowanie, minecraft, skrypty, anime i itp. Nagrywam filmy minecraft (nie, nie jestem YTberką). Znam niektórych YTberów i robią mi reklamy serwera. Pisanie podań na PW pytania też. Oferuję: - Rangę na serwerze - To niespodzianka - Jak coś super wyjdzie sypnę kasą Edytowane 21 grudnia 2018 przez KolorowyMleczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gonti 27 Opublikowano 19 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2018 Napisałaś same wymagania, nic nie oferujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KolorowyMleczyk 2 Opublikowano 20 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 grudnia 2018 W dniu 19.12.2018 o 19:24, Gonti napisał: Napisałaś same wymagania, nic nie oferujesz? Popatrz jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...