Skocz do zawartości
  • 0
ImperatorYT

rcon w php na 1.13

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0

Nie wiem co ci może nie działać, tworzyłem ostatnio itemshop oparty o funkcje RCON i wszystko działa prawidłowo serwer 1.8-1.13.3 na spigocie.

Tutaj masz przykłady połączenia:

 

Pomogłem daj "Lubię To" ???

Edytowane przez AidisProPlayer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Wykonałem kod wgl podanego wyżej linku i nie chce zadziałać :(

index.html


<!DOCTYPE html>
<html lang="pl" >

<head>
  <meta charset="UTF-8">
  <title>test</title>
  
  
      <link rel="Shortcut icon" href="logo.jpg" />
      <link rel="stylesheet" href="css/style.css">

  
</head>

<body>
  
  <div class="login-page">
  <br><h3>Powiedz Hello Word!</h3>
  <div class="form">
						
									
    <form action="wykonaj.php" method="post" class="login-form">
      <input type="text" name="nick" placeholder="Nick" />

	  
	
	  <input type="submit" value="Zaloguj się" class="primary" />
      
	  
	  <p class="message">Dziękujemy za skorzystanie z <a href="#" target="_blank">Rcon</a>.</p>
    </form>

  </div>
</div>

  <script src='http://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/jquery/2.1.3/jquery.min.js'></script>

  

    <script  src="js/index.js"></script>




</body>

</html>

 

wykonaj.php

<?php
require_once('Rcon.php');  

	$host = 'ip'; // Server host name or IP
	$port = 37786;                      // Port rcon is listening on
	$password = 'haslo'; // rcon.password setting set in server.properties
	$timeout = 3;                       // How long to timeout.

use Thedudeguy\Rcon;

$rcon = new Rcon($host, $port, $password, $timeout);

if ($rcon->connect())
{
  $rcon->sendCommand("say Hello World!");
}								
header('Location: https://xx/testrcon/');
exit;
?>			

 

Rcon.php

<?php
/**
 * See https://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_RCON_Protocol for
 * more information about Source RCON Packets
 *
 * PHP Version 7
 *
 * @copyright 2013-2017 Chris Churchwell
 * @author thedudeguy
 * @link https://github.com/thedudeguy/PHP-Minecraft-Rcon
 */
namespace Thedudeguy;
class Rcon
{
    private $host;
    private $port;
    private $password;
    private $timeout;
    private $socket;
    private $authorized = false;
    private $lastResponse = '';
    const PACKET_AUTHORIZE = 5;
    const PACKET_COMMAND = 6;
    const SERVERDATA_AUTH = 3;
    const SERVERDATA_AUTH_RESPONSE = 2;
    const SERVERDATA_EXECCOMMAND = 2;
    const SERVERDATA_RESPONSE_VALUE = 0;
    /**
     * Create a new instance of the Rcon class.
     *
     * @param string $host
     * @param integer $port
     * @param string $password
     * @param integer $timeout
     */
    public function __construct($host, $port, $password, $timeout)
    {
        $this->host = $host;
        $this->port = $port;
        $this->password = $password;
        $this->timeout = $timeout;
    }
    /**
     * Get the latest response from the server.
     *
     * @return string
     */
    public function getResponse()
    {
        return $this->lastResponse;
    }
    /**
     * Connect to a server.
     *
     * @return boolean
     */
    public function connect()
    {
        $this->socket = fsockopen($this->host, $this->port, $errno, $errstr, $this->timeout);
        if (!$this->socket) {
            $this->lastResponse = $errstr;
            return false;
        }
        //set timeout
        stream_set_timeout($this->socket, 3, 0);
        // check authorization
        return $this->authorize();
    }
    /**
     * Disconnect from server.
     *
     * @return void
     */
    public function disconnect()
    {
        if ($this->socket) {
                    fclose($this->socket);
        }
    }
    /**
     * True if socket is connected and authorized.
     *
     * @return boolean
     */
    public function isConnected()
    {
        return $this->authorized;
    }
    /**
     * Send a command to the connected server.
     *
     * @param string $command
     *
     * @return boolean|mixed
     */
    public function sendCommand($command)
    {
        if (!$this->isConnected()) {
                    return false;
        }
        // send command packet
        $this->writePacket(self::PACKET_COMMAND, self::SERVERDATA_EXECCOMMAND, $command);
        // get response
        $response_packet = $this->readPacket();
        if ($response_packet['id'] == self::PACKET_COMMAND) {
            if ($response_packet['type'] == self::SERVERDATA_RESPONSE_VALUE) {
                $this->lastResponse = $response_packet['body'];
                return $response_packet['body'];
            }
        }
        return false;
    }
    /**
     * Log into the server with the given credentials.
     *
     * @return boolean
     */
    private function authorize()
    {
        $this->writePacket(self::PACKET_AUTHORIZE, self::SERVERDATA_AUTH, $this->password);
        $response_packet = $this->readPacket();
        if ($response_packet['type'] == self::SERVERDATA_AUTH_RESPONSE) {
            if ($response_packet['id'] == self::PACKET_AUTHORIZE) {
                $this->authorized = true;
                return true;
            }
        }
        $this->disconnect();
        return false;
    }
    /**
     * Writes a packet to the socket stream.
     *
     * @param $packetId
     * @param $packetType
     * @param string $packetBody
     *
     * @return void
     */
    private function writePacket($packetId, $packetType, $packetBody)
    {
        /*
		Size			32-bit little-endian Signed Integer	 	Varies, see below.
		ID				32-bit little-endian Signed Integer		Varies, see below.
		Type	        32-bit little-endian Signed Integer		Varies, see below.
		Body		    Null-terminated ASCII String			Varies, see below.
		Empty String    Null-terminated ASCII String			0x00
		*/
        //create packet
        $packet = pack('VV', $packetId, $packetType);
        $packet = $packet.$packetBody."\x00";
        $packet = $packet."\x00";
        // get packet size.
        $packet_size = strlen($packet);
        // attach size to packet.
        $packet = pack('V', $packet_size).$packet;
        // write packet.
        fwrite($this->socket, $packet, strlen($packet));
    }
    /**
     * Read a packet from the socket stream.
     *
     * @return array
     */
    private function readPacket()
    {
        //get packet size.
        $size_data = fread($this->socket, 4);
        $size_pack = unpack('V1size', $size_data);
        $size = $size_pack['size'];
        // if size is > 4096, the response will be in multiple packets.
        // this needs to be address. get more info about multi-packet responses
        // from the RCON protocol specification at
        // https://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_RCON_Protocol
        // currently, this script does not support multi-packet responses.
        $packet_data = fread($this->socket, $size);
        $packet_pack = unpack('V1id/V1type/a*body', $packet_data);
        return $packet_pack;
    }
}	

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

index.html i wykonaj.php do poważnej poprawy to nie ma prawa działać.

  • Brak połączenia miedzy for a skryptem
  • Brak przekazu funkcji
  • require_once('Rcon.php'); na końcu skryptu

Jeżeli chcecie pomocy piszcie tutaj na discordzie: AidisProPlayer#4324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten temat jest nieaktywny od dłuższego czasu. Nie odkopuj go bez potrzeby.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość i zarejestrować się później. Jeżeli masz już konto, zaloguj się, aby dodać zawartość za jego pomocą.

Losowy awatar
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×