Skocz do zawartości
  • 0

[Zlecenie i pytanie] Skrypt na /sklep z rangą i wirtualną walutą,,,


Taesiuu
 Udostępnij

Pytanie

Witam serdecznie.

Poszukuję fajnego skriptu na /sklep (w którym można kupować rangę, jakieś rzeczy premium) oraz walutę,  za którą można by było kupić te rzeczy ze /sklep. 

Niestety dopiero uczę się pisania takich cudeniek, więc sama nie napiszę, dlatego potrzebuję w tym pomoc.

 

Drugie to pytanie.

Gdyż mam skript na wyczyszczenie chatu, a nie wiem czemu na serwerze on się nie pojawia (są dwa pluginy: Skript oraz SkQuery) w console nic się nie pojawia, jakby tego skriptu nie było.

Czy muszę też go dodać do drugiego tego pluginu (dodałam do Skript tylko)? Czy wgrać jeszcze jakiś plugin na to?  

Dziękuje, oraz pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
11 minut temu, koveek napisał:

Co do pytania: 

Możliwe jest, że po prostu nie masz ustawionych widocznych rozszerzeń i zamiast "skrypt.sk" masz tak naprawdę plik "skrypt.sk.txt"

Patrzyłam w właściwościach i było np. chat.sk więc no ? Sprawdzę co do tego pierwszego, dziękuje za wytłumaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Taesiuu napisał:

Patrzyłam w właściwościach i było np. chat.sk więc no ? Sprawdzę co do tego pierwszego, dziękuje za wytłumaczenie.

Przy wyłączonych rozszerzeniach we właściwościach też ich nie widać :)

Edytowane przez koveek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
    {coins.%player%} = 0
options:
    sklepp: &8[&r&oSk&9&ol&r&oep&8]

command /sklep [<text>]:
    aliases: shop
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            open chest with 4 rows named "&7[&aMC&4-&323&4-&aSklepik&7]" to player
            wait 0.4 seconds
            format slot 1 of player with 1 of wool named "&6&lItemy" with lore "Otwiera sklep itemow." to run [make player execute "sklep itemy"]
        if arg 1 is "itemy":
            open chest with 6 rows named "&6&lItemy" to player
            wait 1 tick
            format slot 1 of player with 1 of diamond named "&3Klejnoty x64" with lore "&6Cena&7: &2300 &6Ilosc&7: &264" to close then run [make player execute "sklepbuy kupdiament"]
            wait 0.5 seconds
            format slot 2 of player with 1 of enchanted golden apple named "&3Koxy x32" with lore "&6Cena&7: &2210 &6Ilosc&7: &232" to close then run [make player execute "sklepbuy kupkoxy"]
            wait 0.5 seconds
            format slot 3 of player with 1 of wool named "&3Welna Szklana" with lore "&6Cena&7: &2100 &6Ilosc&7: &232" to close then run [make player execute "sklepbuy kupwelnas"]
command /coins [<player>] [<text>]:
    permission: coisny.daj
    permission message: &4Brak uprawnien ; &a(coinsy.daj)&4!!
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&4Musisz podac gracza!"
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is not set:
                send "&aDostepne &3coinsy: 100 , 500 , 999"
                stop
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is "100":
                add 100 to {coins.%player%}
                send "{@sklepp}&a Dales &6100 &a coinsow dla gracza &6%arg 1%&a!"
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is "500":
                add 500 to {coins.%player%}
                send "{@sklepp}&a Dales &6500 &a coinsow dla gracza &6%arg 1%&a!"
        if arg 1 is set:
            if arg 2 is "999":
                add 999 to {coins.%player%}
                send "{@sklepp}&a Dales &6999 &a coinsow dla gracza &6%arg 1%&a!"
command /sklepbuy [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "kupdiament":
            if {coins.%player%} is less than 300:
                send "&7Nie Posiadasz 300 coinsow! &aPosiadasz: %{coins.%player%}% coinsow"
                stop
            if {coins.%player%} is equal to 300:
                remove 300 from {coins.%player%}
                give 64 diamond named "&3&lKlejnoty" to player
                send "&bZakupiles 64 Klejnoty"
                stop
            if {coins.%player%} is more than 300:
                remove 300 from {coins.%player%}
                give 64 diamond named "&3&lKlejnoty" to player
                send "&bZakupiles 64 Klejnoty"
                stop
        if arg 1 is "kupkoxy":
            if {coins.%player%} is less than 210:
                send "&7Nie Posiadasz 210 coinsow! &aPosiadasz: %{coins.%player%}% coinsow"
                stop
            if {coins.%player%} is equal to 210:
                remove 210 from {coins.%player%}
                give 32 enchanted golden apple named "&6&lKox/y" to player
                send "&bZakupiles 32 Koxy"
                stop
            if {coins.%player%} is more than 210:
                remove 210 from {coins.%player%}
                give 32 enchanted golden apple named "&6&lKox/y" to player
                send "&bZakupiles 32 Koxy"
                stop
        if arg 1 is "kupwelnas":
            if {coins.%player%} is less than 100:
                send "&7Nie Posiadasz 100 coinsow! &aPosiadasz: %{coins.%player%}% coinsow"
                stop
            if {coins.%player%} is equal to 100:
                remove 100 from {coins.%player%}
                give 32 yellow wool named "&6&lWelna Szklana" to player
                send "&bZakupiles 32 Welny Szklane"
                stop
            if {coins.%player%} is more than 100:
                remove 100 from {coins.%player%}
                give 32 yellow wool named "&6&lWelna Szklana" to player
                send "&bZakupiles 32 Welny Szklane"
                stop
command /kasa [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "{@sklepp} Posiadasz %{coins.%player%}% coisnow!"
            wait 2 seconds

O takie coś?

Edytowane przez Lukiss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...