Skocz do zawartości
  • 0

OpenInv SKRYPT


dragacz123
 Udostępnij

Pytanie

Cześć pomoże ktoś mi w napisanu skryptu polegającym na sprawdzanie ekwipunku graczy w sensie chodzi mi o to że jak gracz chce sprawdzić ekwipunek innego gracza wpisuje /oi %player% na czacie pisze Wysłano prosbe do gracza <nick> o pokazanie ekwipunku a gracz do ktorego wyslal prosbe otrzymuje wiadomosc na czacie Ze Gracz o nicku <nick> wyslal prosbe aby zobaczyc twoj ekwipunek i ma do wybrania . Pisze nizej kolejna wiadomość czy zezwalasz na pokazanie swojego ekwiupunku i ma do wybrania /oi tak | /oi nie . Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
options:
	# tag
	kacper-kozbial-open-inventory-tag: "&8[&6OpenInv&8] &r"

variables:
	{kacperkozbial::openinventory::request-player::%player%} = ""
     
command /kacperkozbial:openinventory [<text>]:
	permission: kk.openinventory
	permission message: &4Blad: &cBrak uprawnien do wykonania danej komendy.
	aliases: /kacperkozbial:openinv, /openinventory, /openinv, /oi
	trigger:
		if argument 1 is not set:
			send "{@kacper-kozbial-open-inventory-tag} &cBrak argumentu" to the player
			send "&7/openinv &6<NICK> &8- &3Wysylanie prosby do gracza o pokazanie ekwipunku" to the player
			send "&7/openinv &aTAK &8- &3Zgoda na prosbe o pokazanie ekwipunku" to the player
			send "&7/openinv &cNIE &8- &3Brak zgody na prosbe o pokazanie ekwipunku" to the player
		if argument 1 is set:
			if argument 1 is not "tak" or "nie":
				loop all players:
					if loop-player is online:
						if argument 1 is "%loop-player%":
							send "{@kacper-kozbial-open-inventory-tag} &3%player% &7wysyla do Ciebie prosbe o pokazanie ekwipunku" to loop-player
							set {kacperkozbial::openinventory::request-player::%loop-player%} to "%player%"
							stop
						else:
							send "{@kacper-kozbial-open-inventory-tag} &cNastapil blad." to the player
							stop
					else:
						send "{@kacper-kozbial-open-inventory-tag} &cPodany gracz jest offline" to the player
						stop
				stop
		if argument 1 is "tak":
			if {kacperkozbial::openinventory::request-player::%player%} is set:
				show player to {kacperkozbial::openinventory::request-player::%player%} parsed as player
				clear {kacperkozbial::openinventory::request-player::%player%}
				send "{@kacper-kozbial-open-inventory-tag} &aZgodziles sie na pokazanie ekwipunku" to the player
				send "{@kacper-kozbial-open-inventory-tag} &aZgodzil sie na pokazanie Tobie ekwipunek" to {kacperkozbial::openinventory::request-player::%player%}
				stop
			else:
				send "{@kacper-kozbial-open-inventory-tag} &cNie posiadasz prosby o pokazanie ekwipunku" to the player
				stop
		if argument is "nie":
			if {kacperkozbial::openinventory::request-player::%player%} is set:
				send "{@kacper-kozbial-open-inventory-tag} &cNie zgodziles sie na pokazanie ekwipunku" to the player
				send "{@kacper-kozbial-open-inventory-tag} &cNie zgadza sie na pokazanie Tobie ekwipunku" to {kacperkozbial::openinventory::request-player::%player%}
				clear {kacperkozbial::openinventory::request-player::%player%}
				stop
			else:
				send "{@kacper-kozbial-open-inventory-tag} &cNie posiadasz prosby o pokazanie ekwipunku" to the player
				stop

Proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...