variables:
{regulamin::1} = "Nie czituj"
{regulamin::2} = "Nie wyzywaj"
{regulamin::3} = "Admin ma zawsze racje"
{regulamin::4} = "Admin dej opa"
#I tak dalej
command /regulamin:
trigger:
set {_} to chest with 5 rows named "Regulamin"
loop 45 times:
if {regulamin::%loop-number%} is set:
set slot ((loop-number)-1) of {_} to paper named "%{regulamin::%loop-number%}%"
open {_} to player
on inventory click:
if name of player's current inventory is "Regulamin":
cancel event
Problem jest następujący: Mimo zmiany zmiennej kartka ma tą samą nazwę.
Pytanie
Hardcor13480 0
variables: {regulamin::1} = "Nie czituj" {regulamin::2} = "Nie wyzywaj" {regulamin::3} = "Admin ma zawsze racje" {regulamin::4} = "Admin dej opa" #I tak dalej command /regulamin: trigger: set {_} to chest with 5 rows named "Regulamin" loop 45 times: if {regulamin::%loop-number%} is set: set slot ((loop-number)-1) of {_} to paper named "%{regulamin::%loop-number%}%" open {_} to player on inventory click: if name of player's current inventory is "Regulamin": cancel event
Problem jest następujący: Mimo zmiany zmiennej kartka ma tą samą nazwę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi