Skocz do zawartości
  • 0
Hardcor13480

Problem z skryptem

Pytanie

Użytkownik
variables:
	{regulamin::1} = "Nie czituj"
	{regulamin::2} = "Nie wyzywaj"
	{regulamin::3} = "Admin ma zawsze racje"
	{regulamin::4} = "Admin dej opa"
	#I tak dalej


command /regulamin:
	trigger:
		set {_} to chest with 5 rows named "Regulamin"
		loop 45 times:
			if {regulamin::%loop-number%} is set:
				set slot ((loop-number)-1) of {_} to paper named "%{regulamin::%loop-number%}%"
		open {_} to player
on inventory click:
	if name of player's current inventory is "Regulamin":
		cancel event

Problem jest następujący: Mimo zmiany zmiennej kartka ma tą samą nazwę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość
  • 0
Gość ZiemniaQ   
Losowy awatar

Ehhh zamień sobie ten początek na:

on load:
    set {regulamin::1} to "Nie wyzywaj"
    ...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×