Vexiu 2 Opublikowano 27 października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 października 2018 Witam napisałem skrypt na klasy wszystko ładnie działa do czasu aż dana zbroja się zużyje bo wtedy efekty przestają działać i nie widzę w czym jest problem. Kod: Wersja Mc: Spigot 1.13 Wersja Sk: 2.3-alpha3 Dziękuje z góry za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NaddereG 0 Opublikowano 27 października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 października 2018 Wydaję mi się, że to przez to że masz jeśli gracz ma na sobie cały czas zbroje (chodzi tu o całą zbroję) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 27 października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 października 2018 every 5 seconds: loop all players: if loop-player is wearing all leather armor: if loop-player has speed: apply resistance 2 to loop-player for 5 seconds stop else: apply speed 3 to loop-player for 5 seconds apply resistance 2 to loop-player for 5 seconds stop if loop-player is wearing all gold armor: if loop-player has speed: apply resistance 2 to the loop-player for 5 seconds apply weakness 2 to loop-player for 5 seconds apply regeneration to loop-player for 5 seconds stop else: apply speed 2 to loop-player for 5 seconds apply resistance 2 to the loop-player for 5 seconds apply weakness 2 to loop-player for 5 seconds apply regeneration to loop-player for 5 seconds if loop-player is wearing all iron armor: if loop-player has speed: apply haste 2 to loop-player for 5 seconds else: apply speed 3 to loop-player for 5 seconds apply haste 2 to loop-player for 5 seconds stop if loop-player is wearing all chainmail armor: if loop-player has speed: apply jump boost 2 to loop-player for 5 seconds apply strength 1 to loop-player for 5 seconds else: apply speed 3 to loop-player for 5 seconds apply jump boost 2 to loop-player for 5 seconds apply strength 1 to loop-player for 5 seconds w tym kodzie wszędzie usuń stop. I jeżeli zbroja się zniszczy to jest prawdopodobne, że efekty nie działają, ponieważ w każdym masz "jeżeli gracz z pętli ma wszystkie części jakiejś zbroji" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Vexiu 2 Opublikowano 29 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 października 2018 Chodzi mi oto że nie się zniszczy totalnie tylko trochę zużyje Nie zużyta: Zużyta: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 nwse 131 Opublikowano 31 października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 października 2018 proszu bardzo, u mnie bynajmniej dziala: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Vexiu 2 Opublikowano 31 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 października 2018 Miałem podobny ale to zaś efekty się bugowały ale spróbuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Vexiu 2
Witam napisałem skrypt na klasy wszystko ładnie działa do czasu aż dana zbroja się zużyje bo wtedy efekty przestają działać i nie widzę w czym jest problem.
Kod:
Wersja Mc: Spigot 1.13
Wersja Sk: 2.3-alpha3
Dziękuje z góry za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi