AdeeK211555 2 Opublikowano 27 października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 października 2018 Witam poszukuje skryptu na wiadomosci po smierci np. ze zombie zabil i gracza zjadl zombiak ja sobie to all pozmieniam tylko prosze przyklady i tez np ze wybuchl od tnt/creepera albo ze sie udusil (no wiecie byl w klocku) dzieki z gory, wynagrodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DaWiHsS 5 Opublikowano 27 października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 października 2018 (edytowane) Coś w ten deseń? on death of a player: if attacker is zombie: send "Zginales od zombiaka" to victim #wysyła tylko do gracza, który umar if attacker is skeleton: broadcast "Zastrzelono gracza %victim%" to the world of victim # wysyła do świata w którym umarł # if attacker is creeper / pigman / ghast / wither etc. też powinno działać, mam tylko wątpliwości co do creepera, ale to informuj jakby coś było nie ten teges # if damage cause is drowning: # jeżeli (teoretycznie) umarł od uduszenia # if damage cause is explosion: # jeżeli (teo) od wybuchu # if damage cause is fire: # jeżeli (t) od ognia, np w nim stoi # if damage cause is burning: # od spalenia, np od podpalenia przez lawe # if damage cause is lava: # od lawy # if damage cause is projectile: # od pocisku, np z dispensera Więcej o damage cause: https://skripthub.net/docs/?id=2140 Edytowane 27 października 2018 przez DaWiHsS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AdeeK211555 2 Opublikowano 28 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 października 2018 7 godzin temu, DaWiHsS napisał: Coś w ten deseń? on death of a player: if attacker is zombie: send "Zginales od zombiaka" to victim #wysyła tylko do gracza, który umar if attacker is skeleton: broadcast "Zastrzelono gracza %victim%" to the world of victim # wysyła do świata w którym umarł # if attacker is creeper / pigman / ghast / wither etc. też powinno działać, mam tylko wątpliwości co do creepera, ale to informuj jakby coś było nie ten teges # if damage cause is drowning: # jeżeli (teoretycznie) umarł od uduszenia # if damage cause is explosion: # jeżeli (teo) od wybuchu # if damage cause is fire: # jeżeli (t) od ognia, np w nim stoi # if damage cause is burning: # od spalenia, np od podpalenia przez lawe # if damage cause is lava: # od lawy # if damage cause is projectile: # od pocisku, np z dispensera Więcej o damage cause: https://skripthub.net/docs/?id=2140 No tylko bez tych # najlepiej i pisze mi ze umarlem itd, ale pisze odrazu ze tez was slain by zombie ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 stefanik11 61 Opublikowano 28 października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 października 2018 (edytowane) Tak jak kolega wyżej, w evencie on death wymieniasz sobie powody śmierci: on death of player: (tab) if damage cause is explosion: (tab)(tab) set death message to "Gracz %player% wybuchl! Tylko rzecz w tym byś nie używał broadcast [...] tylko: set death message to "" Innym rozwiązaniem może być użycie pluginu, chociażby tego: https://www.spigotmc.org/resources/deathmessagesprime.3789/ Edytowane 28 października 2018 przez stefanik11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DaWiHsS 5 Opublikowano 28 października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 października 2018 11 godzin temu, AdeeK211555 napisał: No tylko bez tych # najlepiej i pisze mi ze umarlem itd, ale pisze odrazu ze tez was slain by zombie ;/ Hashe ( # ) w srkipcie służą za komentarz do skryptu, przez co łatwiej potem się połapać co się dzieje w skrypcie bez dokładnej analizy kodu ;d 7 godzin temu, stefanik11 napisał: Tylko rzecz w tym byś nie używał broadcast [...] tylko: Broadcast podałem mu jako przykład, bo o to też się pytał ;d set death message to bym podał, gdyby zapytał się o sposób o zmiane typowej wiadomości śmierci a nie samej wiadomości ;d Chociaż też racja, mogłem przewidzieć to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AdeeK211555 2 Opublikowano 28 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 października 2018 Juz ogarnalem bo mialem jeden problemik ale jest gut dz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 stefanik11 61 Opublikowano 28 października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 października 2018 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
AdeeK211555 2
Witam poszukuje skryptu na wiadomosci po smierci np. ze zombie zabil i gracza zjadl zombiak ja sobie to all pozmieniam tylko prosze przyklady i tez np ze wybuchl od tnt/creepera albo ze sie udusil (no wiecie byl w klocku) dzieki z gory, wynagrodze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi