Skocz do zawartości
  • 0

Poszukuje skryptu na wiadomosci po smierci/deadzie


AdeeK211555
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Coś w ten deseń?

on death of a player:
	if attacker is zombie:
		send "Zginales od zombiaka" to victim	#wysyła tylko do gracza, który umar
	if attacker is skeleton:
		broadcast "Zastrzelono gracza %victim%" to the world of victim # wysyła do świata w którym umarł
	# if attacker is creeper / pigman / ghast / wither etc. też powinno działać, mam tylko wątpliwości co do creepera, ale to informuj jakby coś było nie ten teges
	# if damage cause is drowning:
		# jeżeli (teoretycznie) umarł od uduszenia
	# if damage cause is explosion:
		# jeżeli (teo) od wybuchu
	# if damage cause is fire:
		# jeżeli (t) od ognia, np w nim stoi
	# if damage cause is burning:
		# od spalenia, np od podpalenia przez lawe
	# if damage cause is lava:
		# od lawy
	# if damage cause is projectile:
		# od pocisku, np z dispensera

Więcej o damage causeZarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez DaWiHsS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, DaWiHsS napisał:

Coś w ten deseń?

on death of a player:
	if attacker is zombie:
		send "Zginales od zombiaka" to victim	#wysyła tylko do gracza, który umar
	if attacker is skeleton:
		broadcast "Zastrzelono gracza %victim%" to the world of victim # wysyła do świata w którym umarł
	# if attacker is creeper / pigman / ghast / wither etc. też powinno działać, mam tylko wątpliwości co do creepera, ale to informuj jakby coś było nie ten teges
	# if damage cause is drowning:
		# jeżeli (teoretycznie) umarł od uduszenia
	# if damage cause is explosion:
		# jeżeli (teo) od wybuchu
	# if damage cause is fire:
		# jeżeli (t) od ognia, np w nim stoi
	# if damage cause is burning:
		# od spalenia, np od podpalenia przez lawe
	# if damage cause is lava:
		# od lawy
	# if damage cause is projectile:
		# od pocisku, np z dispensera

Więcej o damage causeZarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

No tylko bez tych # najlepiej i pisze mi ze umarlem itd, ale pisze odrazu ze tez was slain by zombie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tak jak kolega wyżej, w evencie on death wymieniasz sobie powody śmierci:

on death of player:
(tab) if damage cause is explosion:
(tab)(tab) set death message to "Gracz %player% wybuchl!

Tylko rzecz w tym byś nie używał broadcast [...] tylko:

set death message to ""

 

Innym rozwiązaniem może być użycie pluginu, chociażby tego:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez stefanik11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 godzin temu, AdeeK211555 napisał:

No tylko bez tych # najlepiej i pisze mi ze umarlem itd, ale pisze odrazu ze tez was slain by zombie ;/

Hashe ( # ) w srkipcie służą za komentarz do skryptu, przez co łatwiej potem się połapać co się dzieje w skrypcie bez dokładnej analizy kodu ;d

7 godzin temu, stefanik11 napisał:

Tylko rzecz w tym byś nie używał broadcast [...] tylko:

Broadcast podałem mu jako przykład, bo o to też się pytał ;d

set death message to bym podał, gdyby zapytał się o sposób o zmiane typowej wiadomości śmierci a nie samej wiadomości ;d

Chociaż też racja, mogłem przewidzieć to :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...