GoblicPL 35 Opublikowano 22 października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 października 2018 Potrzebuję jakiegoś nakierowania na to, jak stworzyć prostokątny worldborder. Jest mi to potrzebne do sektorów, lecz nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Macie jakieś propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 717 Opublikowano 22 października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 października 2018 To zależy od jakiego bloku chcesz go tworzyć (środka, krańca, środka ściany etc.). Załóżmy, że chcesz stworzyć prostopadłościan "do okoła" danego bloku o krawędziach podstawy 21 i 31 oraz wysokości od Y = 0 do Y = 200. Będzie to wyglądać mniej więcej tak Block block; //Twój wyjściowy blok. Location location = block.getLocation(); //Na początek musimy wyznaczyć dwa krańce po przekątnych (pamiętajmy o wymiarach 31, 21), uwzględniając wysokość (0 - 200). Location upper = location.add(10, 0, 15); Location lower = location.subtract(10, 0, 15) upper.setY(200); lower.setY(0); //Teraz które koordynaty są większe, a które mniejsze. int lowerX, lowerY, lowerZ, upperX, upperY, upperZ; //Tutaj warto napisać sobie jakąś metodę/klasę, aby nie powtarzać kodu, ja tego nie zrobie. if (upper.getBlockX() > lower.getBlockX()) { lowerX = lower.getBlockX(); upperX = upper.getBlockX(); } else { upperX = lower.getBlockX(); lowerX = upper.getBlockX(); } if (upper.getBlockY() > lower.getBlockY()) { lowerY = lower.getBlockY(); upperY = upper.getBlockY(); } else { upperY = lower.getBlockY(); lowerY = upper.getBlockY(); } if (upper.getBlockZ() > lower.getBlockZ()) { lowerZ = lower.getBlockZ(); upperZ = upper.getBlockZ(); } else { upperZ = lower.getBlockZ(); lowerZ = upper.getBlockZ(); } //Teraz tworzymy sobie liste lokalizacj. List<Location> locations = new ArrayList<>(); //I wreszcie zapętlamy bloki for (int x = lowerX; x <= upperX; x++) { for (int y = lowerY; y <= upperY; y++) { for (int z = lowerZ; z <= upperZ; z++) { locations.add(new Location(location.getWorld(), x, y, z)); } } } Wszystkie lokalizacje w obszarze masz w locations, możesz sobie je zamienić na bloki, czy co tam chcesz. Pisane na szybko, mam nadzieję, że się nie pomyliłem i pomogłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
GoblicPL 35
Potrzebuję jakiegoś nakierowania na to, jak stworzyć prostokątny worldborder. Jest mi to potrzebne do sektorów, lecz nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Macie jakieś propozycje?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi