options:
ProtNapiersnika: protection 10 or protection 11 or protection 12 or protection 13 or protection 14 or protection 15 or protection 16 or protection 16 or protection 17 or protection 18 or protection 19
every 0 second:
loop all players:
if chestplate of loop-player is diamond chestplate of {@ProtNapiersnika}:
set the maximum health of the loop-player to 15
I wszystko dziala dodaje hp jednak kiedy uleczy się gracz to zabiera mu te hp i znów musza sie zregenerować a chciałbym aby one nie znikaly tylko jak sie zregeneruja to juz sa
Pytanie
Gość Mirejdz
Witam, tutaj kod:
options: ProtNapiersnika: protection 10 or protection 11 or protection 12 or protection 13 or protection 14 or protection 15 or protection 16 or protection 16 or protection 17 or protection 18 or protection 19 every 0 second: loop all players: if chestplate of loop-player is diamond chestplate of {@ProtNapiersnika}: set the maximum health of the loop-player to 15
I wszystko dziala dodaje hp jednak kiedy uleczy się gracz to zabiera mu te hp i znów musza sie zregenerować a chciałbym aby one nie znikaly tylko jak sie zregeneruja to juz sa
Za pomoc będę bardzo wdzięczny!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi