Skocz do zawartości
  • 0

Problem z Dungeonem


Gość Mirejdz
 Udostępnij

Pytanie

Witam, ostatnio pisałem skrypt na fajnego dungeona :)

I mam pytanie napisałby mi ktoś skrypt że jak klikne na wyznaczony blok typu np Beacon to płotki które mam zaznaczone znikaja :)

PS Probowalem tym:

 

command /dodaj:  
    permission: ada.asda
    trigger:        
        add location of targeted block to {bloki::*}
        send "&4Ustawiles blok"

command /otworz:    
    trigger:        
        loop {bloki::*}:           
            set block at loop-value to air
command /zamknij:   
    permission: ada.asda 
    trigger:        
        loop {bloki::*}:           
            set block at loop-value to coal block
            
command /usun:    
    permission: as.asdada
    trigger:      
        remove location of targeted block from {bloki::*}

Jednak nie działa :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /blok [<text>]:
    permission: blok.admin
    trigger:
        if arg 1 is "dodaj" or "add":
            if {bloki::%location of targeted block%} is not set:
                set {bloki::%location of targeted block%} to true
                add location of targeted block to {bloki::list::*}
                send "Dodałeś blok."
            else:
                send "Ten blok jest już dodany."
        else if arg 1 is "usun" or "remove":
            if {bloki::%location of targeted block%} is not set:
                send "Ten blok nie jest dodany."
                stop
            else:
                loop {bloki::list::*}:
                    if loop-value is location of targeted block:
                        delete {bloki::list::%loop-index%}
                        stop loop
                delete {bloki::%location of targeted block%}
        else if arg 1 is "otworz" or "open":
            loop {bloki::list::*}:
                if {bloki::%loop-value%} is set:
                    set block at location loop-value to air
        else if arg 1 is "zamknij" or "close":
            loop {bloki::list::*}:
                if {bloki::%loop-value%} is set:
                    set block at location loop-value to coal block
on rightclick:
    if event-block is sea lattern:
        make player execute command "/blok open"

 

Edytowane przez ZiemniaQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /blok [<text>]:
    permission: blok.admin
    trigger:
        if arg 1 is "dodaj" or "add":
            if {bloki::%location of targeted block%} is not set:
                set {bloki::%location of targeted block%} to true
                add location of targeted block to {bloki::list::*}
                send "Dodałeś blok."
            else:
                send "Ten blok jest już dodany."
        else if arg 1 is "usun" or "remove":
            if {bloki::%location of targeted block%} is not set:
                send "Ten blok nie jest dodany."
                stop
            else:
                loop {bloki::list::*}:
                    if loop-value is location of targeted block:
                        delete {bloki::list::%loop-index%}
                        stop loop
                delete {bloki::%location of targeted block%}
        else if arg 1 is "otworz" or "open":
            loop {bloki::list::*}:
                if {bloki::%loop-value%} is set:
                    set block at location loop-value to air
        else if arg 1 is "zamknij" or "close":
            loop {bloki::list::*}:
                if {bloki::%loop-value%} is set:
                    set block at location loop-value to oak fence

 

+ Zmieniłem tylko

set block at location loop-value to oak fence

I błąd:

'oak fence' is not a entity type 

Chciałbym aby to byl płotek a nie blok :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Samo 'fence' chyba wystarczy... Jeżeli nie to wpisz: '("ID_bloku" parsed as item)'

command /blok [<text>]:
    permission: blok.admin
    trigger:
        if arg 1 is "dodaj" or "add":
            if {bloki::%location of targeted block%} is not set:
                set {bloki::%location of targeted block%} to true
                add location of targeted block to {bloki::list::*}
                send "Dodałeś blok."
            else:
                send "Ten blok jest już dodany."
        else if arg 1 is "usun" or "remove":
            if {bloki::%location of targeted block%} is not set:
                send "Ten blok nie jest dodany."
                stop
            else:
                loop {bloki::list::*}:
                    if loop-value is location of targeted block:
                        delete {bloki::list::%loop-index%}
                        stop loop
                delete {bloki::%location of targeted block%}
        else if arg 1 is "otworz" or "open":
            loop {bloki::list::*}:
                if {bloki::%loop-value%} is set:
                    if block at loop-value is coal block:
                        set block at loop-value to air
        else if arg 1 is "zamknij" or "close":
            loop {bloki::list::*}:
                if {bloki::%loop-value%} is set:
                    if block at loop-value is air:
                        set block at loop-value to coal block
on rightclick:
    if event-block is fence:
        make player execute command "/blok open"

 

Edytowane przez ZiemniaQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie działa i nie pisałem jak opisywałem że ma ktoś sie wzorować tym kodem który dodałem ;) 

EDIT:

Problem rozwiązany! można by tak powiedzieć że sam odkryłem bląd ktory robiłem jednak dziękuję użytkownikowi @LuckyPotato za zaangażowanie ! :)

Edytowane przez Mirejdz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...