Skocz do zawartości
  • 0

Czasowy ban


Maniec
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam taki problem, że chcę zrobić bana po śmierci ale żeby nie był odliczany np ""wait 1 day" tylko w zmiennej;

on death of player:	set {maniec.%player%} to 20	wait 10 seconds	kick the player due to "Odbanuj sie na www.***.pl"	on respawn:	wait 10 ticks	send "&cZmarles" to playeron connect:	if {maniec.%player%} is set:		kick the player due to "Odbanuj sie na www.***.pl"				every 1 real seconds:	loop all players:		if {maniec.%loop-player%} is set:			remove 1 from {maniec.%loop-player%}			broadcast "maniec - %{maniec.%player%}%"			if {maniec.%loop-player%} is 0:				delete {maniec.%loop-player%}

Mam coś takiego, ale nie działa jeżeli gracz dednie to ciągle ma bana :D (jeżeli wyjdzie z serwera to nie odlicza już sekund temu graczowi.)

Edytowane przez tropereks
Wypad z stroną :|
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Przy evencie on death dodajesz gracza do jakiejs listy, a potem co sekunde robisz loop lista zamiast loop all players

Jest tez mniej lagujacy sposób, przy smierci gracza ustawiasz jakas zmienna na now a przy wbijaniu sprawdzasz czy now jest weksze od tej zmiennej, a jesli nie to go kickasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Przy evencie on death dodajesz gracza do jakiejs listy, a potem co sekunde robisz loop lista zamiast loop all players

Jest tez mniej lagujacy sposób, przy smierci gracza ustawiasz jakas zmienna na now a przy wbijaniu sprawdzasz czy now jest weksze od tej zmiennej, a jesli nie to go kickasz

 

Do jakiejś listy, czyli jakiej bo w tym temacie jestem "słabo kumaty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

no do normalnej lol

add name of player to {lista: :*}

a potem

every seconds:

    loop {lista: :*}:

        {jakaszmienna.%loop-value%} is not 0:

             remove 1 from {jakaszmienna.%loop-value%}

czy jak tam masz

 

 

 

EMM, czy to ma być coś takiego?

on death of player:	add name of player to {ban::*}

+

every 1 real seconds:	loop {ban::*}:		if {maniec.%loop-value%} is set:			remove 1 from {maniec.%loop-value%}			broadcast "maniec - %{maniec.%player%}%"			if {maniec.%loop-value%} is 0:				set {temp.%loop-value%} to false				delete {maniec.%loop-value%}
Edytowane przez Maniec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wszystko działa, żeby mniej lagowało dałem tam minutes zamiast seconds  :D Można zamknąć.

 

Jeszcze jedno pytanko, jak najprostszym sposobem zrobić czasowe naprawianie itemów, np co 2/h można naprawić przedmiot trzymany w reku

 

tylko nie "wait 2 hours"

Edytowane przez Maniec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /napraw:    trigger:        {zmienna.%player%} is greater than or equal to now:            set {zmienna.%player%} to now            add 2 hours to {zmienna.%player%}            repair player's tool            send "Naprawiles przedmiot, ktory masz w reku!'

 

Nie działa, po wpisaniu /napraw trzymając item w ręku nic się nie dzieje, nie wyświetla się send ani nie naprawia itemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...