Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt


Arkinsonx
 Udostępnij

Pytanie

Witam jeden z użytkowników napisał ten skrypt.

command /czas:    trigger:        send "Czas spedzony: &6%{time.%player%.hou}%h. %{time.%player%.min}%m. %{time.%player%.sec}%s."
 
Mam do was pytanie czy napiszecie mi skrypt sprawdzający czas spędzony na serwerze innych graczy 
I jeszcze to jest .
every 1 second:    loop all players:        if {time.%loop-player%} is true:            add 1 to {time.%loop-player%.sec}            if {time.%loop-player%.sec} is 60:                add 1 to {time.%loop-player%.min}                remove 60 from {time.%loop-player%.sec}            if {time.%loop-player%.min} is 60:                add 1 to {time.%loop-player%.hou}                remove 60 from {time.%loop-player%.min}
Edytowane przez Arkinsonx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /czas [<text&gt]:    trigger:		arg is not set:			send "Czas spedzony: &6%{time.%player%.hou}%h. %{time.%player%.min}%m. %{time.%player%.sec}%s."		else:			{time.%arg%.sec} is set:				send "Czas spedzony (%arg%): &6%{time.%arg%.hou}%h. %{time.%arg%.min}%m. %{time.%arg%.sec}%s."			else:				send "&cNie odnaleziono gracza"

Proszę

 

@

Jeśli nie będzie działać, to zmień %arg% na %arg 1%. Ale powinno.

Edytowane przez Invictus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...