Skocz do zawartości
  • 0

Pytanie na temat else, if


kokekoke2002
 Udostępnij

Pytanie

Jak mogę to poprawić by działało, chce skończyć klasy ale z tego co wiem else działa tylko dla 1 jednego if'a. 

Licze o pomoc!

 

Cytat

                                                if "%{wybor.medyk::*}%" contains "%loop-player%":
                                                    add 1 stone hoe named "&ePistolet medyka" to loop-player
                                                    add 100 snowball named "&eAmunicja do pistoletu medyka" to loop-player
                                                    add 2 brick named "&4Apte&fczka" with lore "&5Kliknij na gracza, trzymajac apteczke w reku||&5uleczysz wtedy sojusznika!" to loop-player  
                                                    set {ograniczenie::%loop-player%} to true
                                                    set {pammo::%loop-player%} to 20
                                                if "%{wybor.szturmowiec::*}%" contains "%loop-player%":
                                                    add 1 golden hoe named "&eShotGun" to loop-player
                                                    add 100 snowball named "&eAmunicja do ShotGun'a" to loop-player
                                                    set {pammo::%loop-player%} to 6
                                                    set loop-player's max health to 15    
                                                    set {ograniczenie::%loop-player%} to true
                                                    heal loop-player
                                                else:
                                                    add 1 wooden hoe named "&ePistolet nowicjusza" to loop-player
                                                    add 50 snowball named "&eAmunicja do pistoletu nowicjusza" to loop-player 
                                                    set {ograniczenie::%loop-player%} to true
                                                    set {pammo::%loop-player%} to 10
                                                else:
                                                    add 1 wooden hoe named "&ePistolet nowicjusza" to loop-player
                                                    add 50 snowball named "&eAmunicja do pistoletu nowicjusza" to loop-player
                                                    set {ograniczenie::%loop-player%} to true
                                                    set {pammo::%loop-player%} to 10

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...