Zrobiłem prosty skrypt do otwierania skrzynek, a teraz chce dodać komendę dla admina do łatwego dostępu do skrzynek, lecz nie wiem jak uzyc argumentu komendy jako ilości itemów w komendzie give. Przetrząsnąłem internety i niestety nic nie widzę. Jestem nowy w skript i do tej pory sprawdziłem poszczególne sposoby: {_casenum} %{_casenum}% %argument 1% %arg 1% {%arg 1%} {%argument 1%}.
W dokumentacji nie ma użycia zmiennej w takim kontekście, dlatego pytam Was
Za każdym razem wywala błąd:
Cytat
[08:32:28 ERROR]: [Skript] '{_casenum} tripwire hook named "&f? &eCebulowy klucz
&f?" with lore {cebula key lore}' can't be added to a player because the former
is neither an item type, an inventory nor an experience point (chest.sk, line 27
: give player {_casenum} tripwire hook named "&f? &eCebulowy klucz &f?" with lore
{cebula key lore}')
command /cebulowy_zestaw <number>:
trigger:
if player is OP:
if argument 1 is set:
set {_casenum} to argument 1
give player {_casenum} chest named "&f❧ &eCebulowa skrzynia &f☙" with lore {cebula chest lore}
give player {_casenum} tripwire hook named "&f₪ &eCebulowy klucz &f₪" with lore {cebula key lore}
else:
give player 64 chest named "&f❧ &eCebulowa skrzynia &f☙" with lore {cebula chest lore}
give player 64 tripwire hook named "&f₪ &eCebulowy klucz &f₪" with lore {cebula key lore}
else:
message "&4Nie masz uprawnien do wykonania tej komendy!"
Pytanie
patison 3
Witajcie,
Zrobiłem prosty skrypt do otwierania skrzynek, a teraz chce dodać komendę dla admina do łatwego dostępu do skrzynek, lecz nie wiem jak uzyc argumentu komendy jako ilości itemów w komendzie give. Przetrząsnąłem internety i niestety nic nie widzę. Jestem nowy w skript i do tej pory sprawdziłem poszczególne sposoby: {_casenum} %{_casenum}% %argument 1% %arg 1% {%arg 1%} {%argument 1%}.
W dokumentacji nie ma użycia zmiennej w takim kontekście, dlatego pytam Was
Za każdym razem wywala błąd: