Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze zmienną

patison

Pytanie

Witajcie,

Zrobiłem prosty skrypt do otwierania skrzynek, a teraz chce dodać komendę dla admina do łatwego dostępu do skrzynek, lecz nie wiem jak uzyc argumentu komendy jako ilości itemów w komendzie give. Przetrząsnąłem internety i niestety nic nie widzę. Jestem nowy w skript i do tej pory sprawdziłem poszczególne sposoby: {_casenum}  %{_casenum}%  %argument 1% %arg 1%  {%arg 1%} {%argument 1%}.

W dokumentacji nie ma użycia zmiennej w takim kontekście, dlatego pytam Was :)

Za każdym razem wywala błąd:

Cytat

[08:32:28 ERROR]: [Skript] '{_casenum} tripwire hook named "&f? &eCebulowy klucz
&f?" with lore {cebula key lore}' can't be added to a player because the former
is neither an item type, an inventory nor an experience point (chest.sk, line 27
: give player {_casenum} tripwire hook named "&f? &eCebulowy klucz &f?" with lore
 {cebula key lore}')

command /cebulowy_zestaw <number>:
	trigger:
		if player is OP:
			if argument 1 is set:
				set {_casenum} to argument 1
				give player {_casenum} chest named "&f❧ &eCebulowa skrzynia &f☙" with lore {cebula chest lore}
				give player {_casenum} tripwire hook named "&f₪ &eCebulowy klucz &f₪" with lore {cebula key lore}
			else:
				give player 64 chest named "&f❧ &eCebulowa skrzynia &f☙" with lore {cebula chest lore}
				give player 64 tripwire hook named "&f₪ &eCebulowy klucz &f₪" with lore {cebula key lore}
		else:
			message "&4Nie masz uprawnien do wykonania tej komendy!"

Edytowane przez patison
https://skript.pl/temat/27898-problem-ze-zmienn%C4%85/

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Teraz mam 6 błędów xD 

odnośnie parsowania i arg 1 z tą samą treścią co wcześniej

@edit juz pobie poradzilem ;d

@edit2 jakbys mogl, napisz mi jak uzyc zmiennej jako ilosc lub id przedmiotu. W przyszlosci chce zrobic skrypt na losowanie itemka i mi sie to przyda ;D Dziękuje :)

Edytowane przez patison