Skocz do zawartości

Zgłoszenia błędów


Libter

Rekomendowane odpowiedzi

§1. Postanowienia ogólne

  1. Zgłoszenie błędu opisuje błąd na forum lub miejscu należącym do niego.
  2. Zgłoszenie powinno zawierać informacje pozwalające na powtórzenie błędu jak używane urządzenie i przeglądarka, miejsce występowania błędu lub sposób na jego wywołanie, screeny, itd.
  3. Zgłoszenia tworzone są przez użytkowników.

§2. Rozpatrywanie

  1. uchylony
  2. Zgłoszenia rozpatruje administrator pisząc post w temacie i dzieląc je na działy:
    1. Oczekujące - zatwierdzone zgłoszenia oczekujące na naprawę.
    2. Nieprawidłowe - odrzucone zgłoszenia, które nie zostały uznane za błąd lub nie zawierają informacji określonych w §1.2.
    3. Utrudnione - zgłoszenia, które nie są możliwe do naprawienia z poziomu panelu administratora.
  3. Zgłoszenie może zostać oznaczone jako nieprawidłowe jedynie za zgodą właściciela i po uzasadnieniu decyzji w poście.
  4. Zgłoszenia oczekujące na rozpatrzenie lub naprawę są otwarte dla dyskusji, pozostałe zgłoszenia są zamknięte. 

§3. Naprawa

  1. Błędy naprawiane są przez chętnych administratorów lub bezpośrednio na polecenie właściciela.
  2. uchylony
  3. Administrator po naprawie zgłoszenia przenosi je do działu naprawione i informuje o tym za pomocą posta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...