options:
generatorsmieci: stone:5 named "&6 Generator Smieci"
smiec: paper named "&6Smiec"
command /dajsmieci [<text>]:
permission: skript.dajsmieci
trigger:
give player {@generatorsmieci}
stop
on place of stone:
if player's tool is {@generatorsmieci}:
add location of event-block to {smieciarka::*}
send "Postawiles &6&kA &eGenerator Smieci"
set event-block to podzol:2
drop a {@smiec} above event-block
stop
every second in "TropicalIsland":
# loop all entities in radius 3 around {smieciarka::*}:
# if loop-entity is not {@smiec}:
drop a {@smiec} above {smieciarka::*}
broadcast " &6 Na spawnie pojawiły się smieci - zbierz je "
on break of stone:
if "%{smieciarka::*}%" contains "%location of event-block%":
cancel event
remove location of event-block from {smieciarka::*}
set event-block to air
stop
Mam prośbę - pewnie to dla Was będzie oczywiste - potrzebuje utworzyć skrypt, który będzie generował co godzinę śmieci na spawnie.
Nie potrafię zrobić tak, żeby tam gdzie leży już śmieć nie pojawiał się następny.
Bardzo proszę o pomoc. Zerknijcie na to, może coś wymyślicie.
Pytanie
Monfaria 0
Mam prośbę - pewnie to dla Was będzie oczywiste - potrzebuje utworzyć skrypt, który będzie generował co godzinę śmieci na spawnie.
Nie potrafię zrobić tak, żeby tam gdzie leży już śmieć nie pojawiał się następny.
Bardzo proszę o pomoc. Zerknijcie na to, może coś wymyślicie.
Z góry dzięki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.