Skocz do zawartości

Monfaria

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Monfaria

  • Urodziny 4 maja

Informacje

  • Płeć
    Kobieta
  • Nick w MC
    Monfaria

Metody kontaktu

  • Discord
    Monfaria#4103

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Monfaria

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

0

Reputacja

  1. Takie coś mi wychodzi, może znowu nie mam coś doinstalowane ?
  2. options: generatorsmieci: stone:5 named "&6 Generator Smieci" smiec: paper named "&6Smiec" command /dajsmieci [<text>]: permission: skript.dajsmieci trigger: give player {@generatorsmieci} stop on place of stone: if player's tool is {@generatorsmieci}: add location of event-block to {smieciarka::*} send "Postawiles &6&kA &eGenerator Smieci" set event-block to podzol:2 drop a {@smiec} above event-block stop every second in "TropicalIsland": # loop all entities in radius 3 around {smieciarka::*}: # if loop-entity is not {@smiec}: drop a {@smiec} above {smieciarka::*} broadcast " &6 Na spawnie pojawiły się smieci - zbierz je " on break of stone: if "%{smieciarka::*}%" contains "%location of event-block%": cancel event remove location of event-block from {smieciarka::*} set event-block to air stop Mam prośbę - pewnie to dla Was będzie oczywiste - potrzebuje utworzyć skrypt, który będzie generował co godzinę śmieci na spawnie. Nie potrafię zrobić tak, żeby tam gdzie leży już śmieć nie pojawiał się następny. Bardzo proszę o pomoc. Zerknijcie na to, może coś wymyślicie. Z góry dzięki.
  3. Potrzebuje skrypt, w którym w danym regionie po przyłożeniu gąbki (gąbka majtka Jacka) zmieniał się omszały bruk na zwykły bruk. Po dziesięciu minutach ten bruk zamieniał się będzie znowu na omszały. Coś takiego jakby gracz czyścił gąbką posadzkę. Jeszcze jakby ktoś miał pomysł jak to połączyć z questami ? Tak, żeby trzeba to było zrobić 100 razy i potem gracz dostanie nagrodę....
  4. Monfaria

    Rozdawanie szulkerów

    Wielkie dzięki Ziemniak za kolejny skrypt.
  5. Ziemniak sprawdź PW, wielkie dzięki. Jeszcze nie testowałam, bo jestem w pracy. Dzięki za pomoc. ------------------------------------------------------------------- Najpiękniejszy i najlepszy skrypt jaki mam, doinstalowałam tylko Skellett (podpowiedział mi to LuckyPotato). Wielkie dzięki !!!!!!!!!!!! ---------------------------------------------------------------------- Problem już rozwiązany
  6. Nie umiem pisać pluginów (jeszcze), skrypt mogłabym zedytować i coś poprawić, jak mi strzeli jakiś nowy pomysł do głowy, dlatego proszę o skrypt. Napisz mi na PW ile za to chcesz. Fajnie będzie jak kilka osób by to napisało :). Trochę straciłam już nadzieje, że się da.
  7. Monfaria

    Rozdawanie szulkerów

    Potrzebuje skrypt na rozdawanie szulkerów z zwartością: komenda: /zielony - daje graczowi zielony szulker wypełniony nasionami /niebieski-daje graczowi niebieski szulker wypełniony diamentowa zbroja /brązowy-daje graczowi brązowy szulker wypełniony drewnem Z góry dziękuję za odpowiedź.
  8. Potrzebuje skrypt na zebranie itemków wokół gracza w promieniu np. 10 do skrzyni, a najlepiej by było do wiaderka (ale ni wiem czy się da), po kliknieciu w wiaderko otwera się menu skrzyni ze znalezionymi itemami. Pojęcia nie mam jak to zrobić, siedziałam już nad tym 2 godziny i nic... pustka … w głowie. Wiem tylko jak powinien nazywać się przedmiot, który to zbiera: bucket named "&6&kA &e Zakleta &3Wiadro &aMajtka &9Jacka &6&kA" with lore "&6Legendarny przedmiot dzieki ktoremu||&6zbierzesz rozsypane przedmioty‚||&6wreszcie będzie porządek wokol Ciebie" Bardzo proszę o pomoc, siedzę nad legendarnymi itemami do serwera już 2 miesiąc i ten chyba będzie ostatni, ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Zapłacę za skrypt - dogadamy się na pewno :D. Z góry Wam bardzo dziękuję
  9. Miałam VoxelSnipera, odinstalowałam go i teraz działa. Dzięki :D. Mam przy okazji inny problem, bo jednak nie działa mi ten skrypt: command /maczka2: trigger: loop blocks in radius 5 of player: loop-block is crops: set loop-block to crops:7 loop-block is carrots: set loop-block to carrots:7 loop-block is potatoes: set loop-block to potatoes:7 loop-block is pumpkin_stem: set loop-block to pumpkin_stem:7 loop-block is melon_stem: set loop-block to melon_stem:7 loop-block is nether_wart: set loop-block to nether_wart:3 loop-block is beetroot: set loop-block to beetroot:3 crops, melon_stem, pumpkin_stem - działa potatoes, beetroot, carrots - nie działa. Nie wiecie jak to nazwać, bo już chyba wszystkiego próbowałam.
  10. Hej, Bawiłam się dzisiaj skryptem na przyspieszoną mączkę kostną: https://code.skript.pl/p5qERqeQ wzorowałam się na : Działało mi to nawet, tylko teraz mam problem i kompletnie sobie nie mogę z nim poradzić: Nie mogę posiać zboża, bo mi takie coś wyskakuje : ktoś mi podpowie co to w ogóle jest ?
  11. Wielkie dzięki, nie wiedziałam, że tak można układać sobie drzewo w różne strony :D. Super to jest. Jeszcze raz dziękuję.
  12. Hej ! Chciałam dodać drewniarkę na serwer. Działanie podobne do stoniarki pierwowzór wzięłam stąd: Mam problem, bo jak niszczę drewno(log), które nie jest ułożone pionowo to się nie odnawia przy ścinaniu. Jak oznaczyć w skrypcie drewno(log) tak, żeby było ułożone pionowo ? options: szkutnik_l: sponge named "&6&kA &e Zakleta &3Drewniarka &aSzkutnika &9Rona &6&kA" with lore "&6Legendarny przedmiot dzieki ktoremu||&6bedziesz mial dostep||&6do nieograniczonego drewna" on place of sponge: if player's tool is {@szkutnik_l}: add location of event-block to {drewniarka::*} send "Postawiles &6&kA &e Zakleta &3Drewniarke &aSzkutnika &9Rona &6&kA" set block above event-block to log set block 2 above event-block to log stop on break of log: if "%{drewniarka::*}%" contains "%location of block below event-block%" or "%location of block 2 below event-block%": set event-block to log stop całość tutaj: https://code.skript.pl/wqdbg8cg Kod do code //xVen
  13. Hej, Mam problem, chciałam napisać skrypt, gdzie po kliknięciu "Magicznego Ognia" naprawiają się wszystkie itemki. Wyszło mi to jakoś, ale nie mam pojęcia co trzeba zrobić, żeby nie zabierało tego Ognia jak gracz nie będzie miał itemów do naprawiania. Jakby ktoś wiedział to by było super. całość jest tutaj: https://code.skript.pl/vOg4dhW6 options: m_kowal: blaze_powder named "&d&kA&eZaklety &3Ogien &aStarego &9Barnaby&d&kA" with lore "&6Magiczny przedmiot dzieki ktoremu naprawisz wszystkie itemy trzymane w Twojej rece" on right click: if player's tool is {@m_kowal}: execute player command "repair all" wait 1 tick remove 1 {@m_kowal} from player send "&6Naprawiłes wszystkie Twoje przedmioty magicznym przedmiotem" stop
  14. Zmieniłam to u siebie. Jednak czasami zdarza się, że nie działa :(. Chyba nie ma - tylko tak umiem sprawdzać Działa ! Działa ! Działa ! Ale super Dzięki Łączę //xVen
×
×
  • Dodaj nową pozycję...