Skocz do zawartości
  • 0

Problem z skryptem "on join:" i komendą /rangi


Doreczeeg
 Udostępnij

Pytanie

Mam problem ze skryptem "on join" czyli na to jaka wiadomosc bedzie po tym jak wejdzie sie na serwer.

Skrypt na to:

command /command:
    trigger:
        loop 50 times:
            send ""
        send "&7&m--------------------------"
        send ""
        send "&c» &7Witamy na serwerze &c%player%"
        send "&c» &7Zarejestruj sie za pomoca &c/register haslo"
        send "&c» &7Zaloguj sie za pomoca &c/login haslo"
        send "&c» /ts3 &7- Nasz serwer teamspeak"
        send "&c» /helpop &7- Komenda, którą zgłosisz gracza"
        send ""
        send "&7&m--------------------------"
    
on join:
    execute player command "/command"

Oraz mam problem z komendą /rangi, gdy wpisuje tą komende wyskakuje pusta linijka

skrypt:

command /rangi:
    trigger:
        loop 50 times:
        send ""
        send "&7&m--------------------------"
        send ""
        send "&7Rangi które mozesz kupic to:"
        send "&eVip"
        send "&6Svip"
        send "&9Sponsor"
        send ""
        send "&7Rangi które możesz nabyć:"
        send "&5MiniYT"
        send "&cY&fT"
        send ""
        send "&7&m--------------------------"


        

Prosze o pomoc!

Edytowane przez ThatsVylence
Nieaktywny

Wstawiam w CODE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość ZiemniaQ

Jeżeli na serwerze posiadasz autoryzację authme, pierwszy kod nie zadziała ze względu na fakt iż gracz nie będzie zalogowany. Możesz to zrobić zwyczajnie wysyłając wiadomości z eventu:

on join:

    loop x times:

        send ""

    send "coś tam"

Niestety to zostanie mimo to zaspamione przez wiadomości z pluginu "zaloguj się komendą..." Więc, aby to zrobić polecam skorzystać z dodatku (bodajże Sharpsk) który doda do skripta event "on authme login" wtedy wiadomośc zostanie wysłana dopiero po zalogowaniu się gracza.

W drugim przypadku pewnie chodzi o czwartą linijkę "empty configuration" po drukropku (loop x times:) musisz dawac cztery spacje/taba

Edytowane przez ZiemniaQ
Nieaktywny

Wstawiam w CODE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...