Skocz do zawartości
  • 0

Gui


ignanmagus

Pytanie

Mam problem gdyż tworzę taką komendę:

command /komm:
	trigger:
		execute console command "menu %player% 1"
		
command /menu [<player>] [<integer>]:
	executable by: console
	trigger:
		if arg 2 is 1:
			wait 1 tick
			open chest with 3 rows named "&1Komendy" to player-arg
			wait 1 tick
			format slot 9 of player-arg with 1 of white_shulker_box named "&9Tryb" with lore "Kliknij." to close then run "komendy"
Cytat

komenda "/komendy" jest stworzona w innym skrypcie i wszystko działa

I ta komenda nie chce zadziałać lecz gdy mam taką:

command /komm:
	trigger:
		execute console command "menu %player% 1"
		
command /menu [<player>] [<integer>]:
	executable by: console
	trigger:
		if arg 2 is 1:
			wait 1 tick
			open chest with 3 rows named "&1Komendy" to player-arg
			wait 1 tick
			format slot 9 of player-arg with 1 of white_shulker_box named "&9Tryb" with lore "Kliknij." to close then run "bc Elo"

To już wszystko działa a to ma być do pojedyńczego gracza a nie wielu...

I uprzedzę odpowiedzi

"/komendy" nie działa jak i "komendy %player%"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Proszę tutaj gotowe:

command /komm:
	trigger:
		execute console command "menu %player% 1"
		
command /menu [<player>] [<integer>]:
	executable by: console
	trigger:
		if arg 2 is 1:
			wait 1 tick
			open chest with 3 rows named "&1Komendy" to player-arg
			wait 1 tick
			format slot 9 of player-arg with 1 of white_shulker_box named "&9Tryb" with lore "Kliknij." to close then run [execute player command "/komendy"]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...