on load:
set {sila} to true
on rightclick:
player's tool is magma cream of fortune 10 named "&5&lAmulet Sily":
if {sila} is true:
remove strength from player
apply strength 2 to player for 30 seconds
send "&4&l[&6&lAMULET&4&l] &7Uzyles &4Amuletu Sily"
play raw sound "mob.blaze.hit" at all players with pitch 0.2 volume 10
set {sila} to false
wait 90 seconds
set {sila} to true
if {sila} is false:
send "&4&l[&6&lAMULET&4&l] &7Musisz jeszcze zaczekac..."
Pomoze ktos? Niby wszystko dobrze z tym skryptem, 0 bledow, ladnie dziala, efekty sa, dzwiek jest, ale jeden problem: jezeli ja uzyje amuletu, to kolega po moim uzyciu musi czekac, tak jakby on tez uzyl (a tego nie zrobil)
i jak ktos ma chwile, co zrobic zeby tylko gracz slyszal ten dzwiek z amuletu? ;D
Pytanie
KrisSx 29
Pomoze ktos? Niby wszystko dobrze z tym skryptem, 0 bledow, ladnie dziala, efekty sa, dzwiek jest, ale jeden problem: jezeli ja uzyje amuletu, to kolega po moim uzyciu musi czekac, tak jakby on tez uzyl (a tego nie zrobil)
i jak ktos ma chwile, co zrobic zeby tylko gracz slyszal ten dzwiek z amuletu? ;D
Pluginy: SkQuery, Skript
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi