TheSzebaXD 3 Opublikowano 24 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2018 (edytowane) Jak usunąć wyświetlenie tego komunikatu? Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Formatowanie //xVen Edytowane 25 marca 2018 przez xVendrome Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LordYu 296 Opublikowano 24 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 marca 2018 Albo w silniku jest ta komenda na stoplag albo musisz szukać pluginu odpowiedzialnego za tą komendę. Potem pobierasz program do zmian tekstu w plikach javy i szukasz odpowiedniego komunikatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ProX3Q 23 Opublikowano 25 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2018 @TheSzebaXD Prawdopodobnie masz plugin lub skrypt na clearlaga, często proste pluginy lub skrypty wykorzystują tą komendę do odlagowania serwera. Lepiej zastąpić je np. ClearLag'iem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheSzebaXD 3 Opublikowano 25 marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 marca 2018 (edytowane) 6 minut temu, ProxEQ Gamingowy napisał: @TheSzebaXD Prawdopodobnie masz plugin lub skrypt na clearlaga, często proste pluginy lub skrypty wykorzystują tą komendę do odlagowania serwera. Lepiej zastąpić je np. ClearLag'iem Pozdrawiam Mogłbym dostać od Ciebie skript na usuwanie itemów z ziemi? Bez żadnych powiadomień na czacie itp. Po wpisaniu /clag usuwa wszystkie itemki z ziemi. I żeby consola też mogła używać tej komendy. Edytowane 25 marca 2018 przez TheSzebaXD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ProX3Q 23 Opublikowano 25 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2018 Prostsza wersja: # Skrypt jest demono10000 Link: https://www.youtube.com/watch?v=3WjngZkXskg command /clearlag: trigger: if player has permission "sk.clearlag": delete all dropped items send "&2Itemy zostaly wyczyszczone!" to all players every second: add 1 to {clearlagg} if {clearlagg} is 120: send "&2Za 60 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players if {clearlagg} is 150: send "&2Za 30 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players if {clearlagg} is 170: send "&2Za 10 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players if {clearlagg} is 180: delete all dropped items send "&2Itemy zostaly wyczyszczone!" to all players set {clearlagg} to 0 Bardziej zaawansowana: Stworzył: @Assasa Link: OPTIONS: # Czy moby na świecie są włączone ( False - nie | True - tak ). mobs: true # Czy powiadomienia mają byc włączone ( False - nie | True - tak ). automessage: true # Na jakich światach ma usuwać itemy i potwory ( all - na wszystkich | world and lobby - tak dodajemy kolejno swiaty ). world.clear: all # Do dodania! # Jakie moby ma usuwać ( all - wszystkie | pig,zombie - tak dodajemy kolejno moby ). mobs.clear: all # Wiadomość powiadomienia za ile sekund/minut/godzin usuną się itemy z podłogi. automessage.warningmessage: "&7[&4ClearLag&7] &cPrzedmioty Zostana Usuniente z ziemi w ciagu %{automessage.true}% min!" # Wiadomość powiadomienia usuniecia itemów z podłogi. automessage.clearmessage: "&7[&4ClearLag&7] &aUsunięto %{itemy.usuniete}%!" # Wiadmość powiadmienia usunietia itemów przez gracza. automessage.clearmessage.player: "&7[&4ClearLag&7] &aUsuneles itemy z podlogi!" # Wiadmmość gdy gracz usunie moby. automessage.killmobsmessage.player: "&7[&4ClearLag&7] &aUsuneles wszystkie moby z serwera!" # Wiadomość gdy moby są wylaczone dla ( /lagg killmobs ). send.killmobs.flase: "&7[&4ClearLag&7] &cNie mozna usuwać mobów na serwerze gdy sa wylaczone!" # Wiadomość wyslietlana gdy ktos nie ma permissji do tej komendy. message.nopermission: "&7[&4ClearLag&7] &cNie masz uprawnien do tej komendy!" command /laggg [<text>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: if player has permission "lagg.help" or "lagg.*": send "&3-------------(&bTwoje Komendy ClearLag&3)-------------" send " &4- &3/lagg clear &3- (Usuwanie itemów i mobó z swiata)" send " &4- &3/lagg killmobs &3- (Usuwanie mobów z swiata)" send " &4- &3/lagg area &3- (Usuwanie itemów i mobów z ilos kratek)" send " &4- &3/lagg reload &3- (Reload clearlagg)" send " &4- &3/lagg tps &3- (Sprawdzanie tps serwera)" send "&3------------------------------------------" stop else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is not "clear" or "killmobs" or "area" or "reload" or "tps": if player has permission "lagg.help" or "lagg.*": send "&3-------------(&bTwoje Komendy ClearLag&3)-------------" send " &4- &3/lagg clear &3- (Usuwanie itemów i mobó z swiata)" send " &4- &3/lagg killmobs &3- (Usuwanie mobów z swiata)" send " &4- &3/lagg area &3- (Usuwanie itemów i mobów z ilos kratek)" send " &4- &3/lagg reload &3- (Reload clearlagg)" send " &4- &3/lagg tps &3- (Sprawdzanie tps serwera)" send "&3------------------------------------------" stop else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "clear": if player has permission "lagg.clear" or "lagg.*": if {@mobs} is false: execute console command "/killall drops" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop if {@mobs} is true: set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}" if {_mobs.clear} is "all": execute player command "/killall drops" execute player command "/killall monster" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop else: execute player command "/killall {@mobs.clear}" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "killmobs": if player has permission "lagg.killmobs" or "lagg.*": if {@mobs} is false: send {@send.killmobs.flase} stop if {@mobs} is true: set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}" if {_mobs.clear} is "all": execute player command "/killall monster" loop 100 times: send "" send {@automessage.killmobsmessage.player} stop else: execute player command "/killall {@mobs.clear}" loop 100 times: send "" send {@automessage.killmobsmessage.player} stop else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "area": if player has permission "lagg.area" or "lagg.*": if arg 2 is set: if {@mobs} is false: execute console command "/killall drops" send {@automessage.clearmessage.player} stop if {@mobs} is true: set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}" if {_mobs.clear} is "all": execute player command "/killall monster %arg 2%" execute player command "/killall drops %arg 2%" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop else: execute player command "/killall {@mobs.clear} %arg 2%" execute player command "/killall drops %arg 2%" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop else: send "&7[&4ClearLag&7] &cPodaj ilosc kratek!" else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "reload": if player has permission "lagg.reload" or "lagg.*": execute player command "/killall drops" execute player command "/killall monster" loop 100 times: send "" execute player command "sk reload %script%" else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "tps": if player has permission "lagg.tps" or "lagg.*": send "&7[&4ClearLag&7] &aTPS: &6%tps%." stop else: send {@message.nopermission} stop every 60 seconds: if {@automessage} is true: if {automessage.true} is not set: set {automessage.true} to 5 if {automessage.true} is not 0: remove 1 from {automessage.true} if {automessage.true} is 3: broadcast {@automessage.warningmessage} stop if {automessage.true} is 1: broadcast {@automessage.warningmessage} if {automessage.true} is 0: set {automessage.true} to 5 loop all dropped items: set {_itemy.usuniete} to loop-entity wait 2 tick set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}" if {_mobs.clear} is "all": wait 4 tick broadcast {@automessage.clearmessage} execute console command "/killall monster" execute console command "/killall drops" else: wait 4 tick broadcast {@automessage.clearmessage} execute console command "/killall drops" execute console command "/killall {@mobs.clear}" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheSzebaXD 3 Opublikowano 25 marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 marca 2018 11 minut temu, ProxEQ Gamingowy napisał: Prostsza wersja: # Skrypt jest demono10000 Link: https://www.youtube.com/watch?v=3WjngZkXskg command /clearlag: trigger: if player has permission "sk.clearlag": delete all dropped items send "&2Itemy zostaly wyczyszczone!" to all players every second: add 1 to {clearlagg} if {clearlagg} is 120: send "&2Za 60 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players if {clearlagg} is 150: send "&2Za 30 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players if {clearlagg} is 170: send "&2Za 10 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players if {clearlagg} is 180: delete all dropped items send "&2Itemy zostaly wyczyszczone!" to all players set {clearlagg} to 0 Bardziej zaawansowana: Stworzył: @Assasa Link: OPTIONS: # Czy moby na świecie są włączone ( False - nie | True - tak ). mobs: true # Czy powiadomienia mają byc włączone ( False - nie | True - tak ). automessage: true # Na jakich światach ma usuwać itemy i potwory ( all - na wszystkich | world and lobby - tak dodajemy kolejno swiaty ). world.clear: all # Do dodania! # Jakie moby ma usuwać ( all - wszystkie | pig,zombie - tak dodajemy kolejno moby ). mobs.clear: all # Wiadomość powiadomienia za ile sekund/minut/godzin usuną się itemy z podłogi. automessage.warningmessage: "&7[&4ClearLag&7] &cPrzedmioty Zostana Usuniente z ziemi w ciagu %{automessage.true}% min!" # Wiadomość powiadomienia usuniecia itemów z podłogi. automessage.clearmessage: "&7[&4ClearLag&7] &aUsunięto %{itemy.usuniete}%!" # Wiadmość powiadmienia usunietia itemów przez gracza. automessage.clearmessage.player: "&7[&4ClearLag&7] &aUsuneles itemy z podlogi!" # Wiadmmość gdy gracz usunie moby. automessage.killmobsmessage.player: "&7[&4ClearLag&7] &aUsuneles wszystkie moby z serwera!" # Wiadomość gdy moby są wylaczone dla ( /lagg killmobs ). send.killmobs.flase: "&7[&4ClearLag&7] &cNie mozna usuwać mobów na serwerze gdy sa wylaczone!" # Wiadomość wyslietlana gdy ktos nie ma permissji do tej komendy. message.nopermission: "&7[&4ClearLag&7] &cNie masz uprawnien do tej komendy!" command /laggg [<text>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: if player has permission "lagg.help" or "lagg.*": send "&3-------------(&bTwoje Komendy ClearLag&3)-------------" send " &4- &3/lagg clear &3- (Usuwanie itemów i mobó z swiata)" send " &4- &3/lagg killmobs &3- (Usuwanie mobów z swiata)" send " &4- &3/lagg area &3- (Usuwanie itemów i mobów z ilos kratek)" send " &4- &3/lagg reload &3- (Reload clearlagg)" send " &4- &3/lagg tps &3- (Sprawdzanie tps serwera)" send "&3------------------------------------------" stop else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is not "clear" or "killmobs" or "area" or "reload" or "tps": if player has permission "lagg.help" or "lagg.*": send "&3-------------(&bTwoje Komendy ClearLag&3)-------------" send " &4- &3/lagg clear &3- (Usuwanie itemów i mobó z swiata)" send " &4- &3/lagg killmobs &3- (Usuwanie mobów z swiata)" send " &4- &3/lagg area &3- (Usuwanie itemów i mobów z ilos kratek)" send " &4- &3/lagg reload &3- (Reload clearlagg)" send " &4- &3/lagg tps &3- (Sprawdzanie tps serwera)" send "&3------------------------------------------" stop else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "clear": if player has permission "lagg.clear" or "lagg.*": if {@mobs} is false: execute console command "/killall drops" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop if {@mobs} is true: set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}" if {_mobs.clear} is "all": execute player command "/killall drops" execute player command "/killall monster" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop else: execute player command "/killall {@mobs.clear}" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "killmobs": if player has permission "lagg.killmobs" or "lagg.*": if {@mobs} is false: send {@send.killmobs.flase} stop if {@mobs} is true: set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}" if {_mobs.clear} is "all": execute player command "/killall monster" loop 100 times: send "" send {@automessage.killmobsmessage.player} stop else: execute player command "/killall {@mobs.clear}" loop 100 times: send "" send {@automessage.killmobsmessage.player} stop else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "area": if player has permission "lagg.area" or "lagg.*": if arg 2 is set: if {@mobs} is false: execute console command "/killall drops" send {@automessage.clearmessage.player} stop if {@mobs} is true: set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}" if {_mobs.clear} is "all": execute player command "/killall monster %arg 2%" execute player command "/killall drops %arg 2%" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop else: execute player command "/killall {@mobs.clear} %arg 2%" execute player command "/killall drops %arg 2%" loop 100 times: send "" send {@automessage.clearmessage.player} stop else: send "&7[&4ClearLag&7] &cPodaj ilosc kratek!" else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "reload": if player has permission "lagg.reload" or "lagg.*": execute player command "/killall drops" execute player command "/killall monster" loop 100 times: send "" execute player command "sk reload %script%" else: send {@message.nopermission} stop if arg 1 is "tps": if player has permission "lagg.tps" or "lagg.*": send "&7[&4ClearLag&7] &aTPS: &6%tps%." stop else: send {@message.nopermission} stop every 60 seconds: if {@automessage} is true: if {automessage.true} is not set: set {automessage.true} to 5 if {automessage.true} is not 0: remove 1 from {automessage.true} if {automessage.true} is 3: broadcast {@automessage.warningmessage} stop if {automessage.true} is 1: broadcast {@automessage.warningmessage} if {automessage.true} is 0: set {automessage.true} to 5 loop all dropped items: set {_itemy.usuniete} to loop-entity wait 2 tick set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}" if {_mobs.clear} is "all": wait 4 tick broadcast {@automessage.clearmessage} execute console command "/killall monster" execute console command "/killall drops" else: wait 4 tick broadcast {@automessage.clearmessage} execute console command "/killall drops" execute console command "/killall {@mobs.clear}" Ta pierwsza wersja działa ale nie działa w consoli ;/ Nie będę używał tej drugiej bo strasznie obciąży serwer. ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
TheSzebaXD 3
Jak usunąć wyświetlenie tego komunikatu? Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Formatowanie //xVen
Edytowane przez xVendromeOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi