Skocz do zawartości
  • 0

Wyłączenie komunikatu.


TheSzebaXD
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
6 minut temu, ProxEQ Gamingowy napisał:

@TheSzebaXD Prawdopodobnie masz plugin lub skrypt na clearlaga, często proste pluginy lub skrypty wykorzystują tą komendę do odlagowania serwera. Lepiej zastąpić je np. ClearLag'iem :D Pozdrawiam

Mogłbym dostać od Ciebie skript na usuwanie itemów z ziemi? Bez żadnych powiadomień na czacie itp. Po wpisaniu /clag usuwa wszystkie itemki z ziemi. I żeby consola też mogła używać tej komendy.

 

Edytowane przez TheSzebaXD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Prostsza wersja:

# Skrypt jest demono10000 Link: https://www.youtube.com/watch?v=3WjngZkXskg
command /clearlag:
    trigger:
        if player has permission "sk.clearlag":
            delete all dropped items
            send "&2Itemy zostaly wyczyszczone!" to all players
every second:
    add 1 to {clearlagg}
    if {clearlagg} is 120:
        send "&2Za 60 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players
    if {clearlagg} is 150:
        send "&2Za 30 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players
    if {clearlagg} is 170:
        send "&2Za 10 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players
    if {clearlagg} is 180:
        delete all dropped items
        send "&2Itemy zostaly wyczyszczone!" to all players
        set {clearlagg} to 0

Bardziej zaawansowana:

Stworzył: @Assasa Link: 

OPTIONS:
 
# Czy moby na świecie są włączone ( False - nie | True - tak ).
        mobs: true
       
# Czy powiadomienia mają byc włączone ( False - nie | True - tak ).
        automessage: true
 
# Na jakich światach ma usuwać itemy i potwory ( all - na wszystkich | world and lobby - tak dodajemy kolejno swiaty ).
        world.clear: all # Do dodania!
       
# Jakie moby ma usuwać ( all - wszystkie  | pig,zombie - tak dodajemy kolejno moby ).
        mobs.clear: all
 
# Wiadomość powiadomienia za ile sekund/minut/godzin usuną się itemy z podłogi.
        automessage.warningmessage: "&7[&4ClearLag&7] &cPrzedmioty Zostana Usuniente z ziemi w ciagu %{automessage.true}% min!"
       
# Wiadomość powiadomienia usuniecia itemów z podłogi.
        automessage.clearmessage: "&7[&4ClearLag&7] &aUsunięto %{itemy.usuniete}%!"
       
# Wiadmość powiadmienia usunietia itemów przez gracza.
        automessage.clearmessage.player: "&7[&4ClearLag&7] &aUsuneles itemy z podlogi!"
       
# Wiadmmość gdy gracz usunie moby.
        automessage.killmobsmessage.player: "&7[&4ClearLag&7] &aUsuneles wszystkie moby z serwera!"
       
# Wiadomość gdy moby są wylaczone dla ( /lagg killmobs ).
        send.killmobs.flase: "&7[&4ClearLag&7] &cNie mozna usuwać mobów na serwerze gdy sa wylaczone!"
       
# Wiadomość wyslietlana gdy ktos nie ma permissji do tej komendy.
        message.nopermission: "&7[&4ClearLag&7] &cNie masz uprawnien do tej komendy!"  
       
       
       
       
       
command /laggg [<text>] [<text>]  [<text>]:
        trigger:
                if arg 1 is not set:
                        if player has permission "lagg.help" or "lagg.*":
                                send "&3-------------(&bTwoje Komendy ClearLag&3)-------------"
                                send " &4- &3/lagg clear &3- (Usuwanie itemów i mobó z swiata)"
                                send " &4- &3/lagg killmobs &3- (Usuwanie mobów z swiata)"
                                send " &4- &3/lagg area &3- (Usuwanie itemów i mobów z ilos kratek)"
                                send " &4- &3/lagg reload &3- (Reload clearlagg)"
                                send " &4- &3/lagg tps &3- (Sprawdzanie tps serwera)"
                                send "&3------------------------------------------"
                                stop    
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                if arg 1 is not "clear" or "killmobs" or "area" or "reload" or "tps":
                        if player has permission "lagg.help" or "lagg.*":
                                send "&3-------------(&bTwoje Komendy ClearLag&3)-------------"
                                send " &4- &3/lagg clear &3- (Usuwanie itemów i mobó z swiata)"
                                send " &4- &3/lagg killmobs &3- (Usuwanie mobów z swiata)"
                                send " &4- &3/lagg area &3- (Usuwanie itemów i mobów z ilos kratek)"
                                send " &4- &3/lagg reload &3- (Reload clearlagg)"
                                send " &4- &3/lagg tps &3- (Sprawdzanie tps serwera)"
                                send "&3------------------------------------------"
                                stop
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                               
                if arg 1 is "clear":
                        if player has permission "lagg.clear" or "lagg.*":
                                if {@mobs} is false:
                                        execute console command "/killall drops"
                                        loop 100 times:
                                                send ""
                                        send {@automessage.clearmessage.player}
                                        stop
                                if {@mobs} is true:
                                        set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}"
                                        if {_mobs.clear} is "all":
                                                execute player command "/killall drops"
                                                execute player command "/killall monster"
                                                loop 100 times:
                                                        send ""
                                                send {@automessage.clearmessage.player}
                                                stop
                                        else:
                                                execute player command "/killall {@mobs.clear}"
                                                loop 100 times:
                                                        send ""
                                                send {@automessage.clearmessage.player}
                                                stop
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                               
                if arg 1 is "killmobs":
                        if player has permission "lagg.killmobs" or "lagg.*":
                                if {@mobs} is false:
                                        send {@send.killmobs.flase}
                                        stop
                                if {@mobs} is true:
                                        set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}"
                                        if {_mobs.clear}  is "all":
                                                execute player command "/killall monster"
                                                loop 100 times:
                                                        send ""
                                                send {@automessage.killmobsmessage.player}
                                                stop
                                        else:
                                                execute player  command "/killall {@mobs.clear}"
                                                loop 100 times:
                                                        send ""
                                                send {@automessage.killmobsmessage.player}
                                                stop
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                               
                if arg 1 is "area":
                        if player has permission "lagg.area" or "lagg.*":
                                if arg 2 is set:
                                        if {@mobs} is false:
                                                execute console command "/killall drops"
                                                send {@automessage.clearmessage.player}
                                                stop
                                        if {@mobs} is true:
                                                set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}"
                                                if {_mobs.clear}  is "all":
                                                        execute player command "/killall monster %arg 2%"
                                                        execute player command "/killall drops %arg 2%"
                                                        loop 100 times:
                                                                send ""
                                                        send {@automessage.clearmessage.player}
                                                        stop
                                                else:
                                                        execute player command "/killall {@mobs.clear} %arg 2%"
                                                        execute player command "/killall drops %arg 2%"
                                                        loop 100 times:
                                                                send ""
                                                        send {@automessage.clearmessage.player}
                                                        stop                                   
                                else:
                                        send "&7[&4ClearLag&7] &cPodaj ilosc kratek!"
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                               
                if arg 1 is "reload":
                        if player has permission "lagg.reload" or "lagg.*":
                                execute player command "/killall drops"
                                execute player command "/killall monster"
                                loop 100 times:
                                        send ""
                                execute player command "sk reload %script%"
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                               
                if arg 1 is "tps":
                        if player has permission "lagg.tps" or "lagg.*":
                                send "&7[&4ClearLag&7] &aTPS: &6%tps%."
                                stop
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                       
every 60 seconds:
        if {@automessage} is true:
                if {automessage.true} is not set:
                        set {automessage.true} to 5
                if {automessage.true} is not 0:
                        remove 1 from {automessage.true}
                if {automessage.true} is 3:
                        broadcast {@automessage.warningmessage}
                        stop
                if {automessage.true} is 1:
                        broadcast {@automessage.warningmessage}
                if {automessage.true} is 0:
                        set {automessage.true} to 5
                        loop all dropped items:
                                set {_itemy.usuniete} to loop-entity
                        wait 2 tick
                        set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}"
                        if {_mobs.clear} is "all":
                                wait 4 tick
                                broadcast {@automessage.clearmessage}
                                execute console command "/killall monster"
                                execute console command "/killall drops"
                        else:
                                wait 4 tick
                                broadcast {@automessage.clearmessage}
                                execute console command "/killall drops"
                                execute console command "/killall {@mobs.clear}"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, ProxEQ Gamingowy napisał:

Prostsza wersja:

# Skrypt jest demono10000 Link: https://www.youtube.com/watch?v=3WjngZkXskg
command /clearlag:
    trigger:
        if player has permission "sk.clearlag":
            delete all dropped items
            send "&2Itemy zostaly wyczyszczone!" to all players
every second:
    add 1 to {clearlagg}
    if {clearlagg} is 120:
        send "&2Za 60 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players
    if {clearlagg} is 150:
        send "&2Za 30 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players
    if {clearlagg} is 170:
        send "&2Za 10 sekund itemy zostana wyczyszczone!" to all players
    if {clearlagg} is 180:
        delete all dropped items
        send "&2Itemy zostaly wyczyszczone!" to all players
        set {clearlagg} to 0

Bardziej zaawansowana:

Stworzył: @Assasa Link: 

OPTIONS:
 
# Czy moby na świecie są włączone ( False - nie | True - tak ).
        mobs: true
       
# Czy powiadomienia mają byc włączone ( False - nie | True - tak ).
        automessage: true
 
# Na jakich światach ma usuwać itemy i potwory ( all - na wszystkich | world and lobby - tak dodajemy kolejno swiaty ).
        world.clear: all # Do dodania!
       
# Jakie moby ma usuwać ( all - wszystkie  | pig,zombie - tak dodajemy kolejno moby ).
        mobs.clear: all
 
# Wiadomość powiadomienia za ile sekund/minut/godzin usuną się itemy z podłogi.
        automessage.warningmessage: "&7[&4ClearLag&7] &cPrzedmioty Zostana Usuniente z ziemi w ciagu %{automessage.true}% min!"
       
# Wiadomość powiadomienia usuniecia itemów z podłogi.
        automessage.clearmessage: "&7[&4ClearLag&7] &aUsunięto %{itemy.usuniete}%!"
       
# Wiadmość powiadmienia usunietia itemów przez gracza.
        automessage.clearmessage.player: "&7[&4ClearLag&7] &aUsuneles itemy z podlogi!"
       
# Wiadmmość gdy gracz usunie moby.
        automessage.killmobsmessage.player: "&7[&4ClearLag&7] &aUsuneles wszystkie moby z serwera!"
       
# Wiadomość gdy moby są wylaczone dla ( /lagg killmobs ).
        send.killmobs.flase: "&7[&4ClearLag&7] &cNie mozna usuwać mobów na serwerze gdy sa wylaczone!"
       
# Wiadomość wyslietlana gdy ktos nie ma permissji do tej komendy.
        message.nopermission: "&7[&4ClearLag&7] &cNie masz uprawnien do tej komendy!"  
       
       
       
       
       
command /laggg [<text>] [<text>]  [<text>]:
        trigger:
                if arg 1 is not set:
                        if player has permission "lagg.help" or "lagg.*":
                                send "&3-------------(&bTwoje Komendy ClearLag&3)-------------"
                                send " &4- &3/lagg clear &3- (Usuwanie itemów i mobó z swiata)"
                                send " &4- &3/lagg killmobs &3- (Usuwanie mobów z swiata)"
                                send " &4- &3/lagg area &3- (Usuwanie itemów i mobów z ilos kratek)"
                                send " &4- &3/lagg reload &3- (Reload clearlagg)"
                                send " &4- &3/lagg tps &3- (Sprawdzanie tps serwera)"
                                send "&3------------------------------------------"
                                stop    
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                if arg 1 is not "clear" or "killmobs" or "area" or "reload" or "tps":
                        if player has permission "lagg.help" or "lagg.*":
                                send "&3-------------(&bTwoje Komendy ClearLag&3)-------------"
                                send " &4- &3/lagg clear &3- (Usuwanie itemów i mobó z swiata)"
                                send " &4- &3/lagg killmobs &3- (Usuwanie mobów z swiata)"
                                send " &4- &3/lagg area &3- (Usuwanie itemów i mobów z ilos kratek)"
                                send " &4- &3/lagg reload &3- (Reload clearlagg)"
                                send " &4- &3/lagg tps &3- (Sprawdzanie tps serwera)"
                                send "&3------------------------------------------"
                                stop
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                               
                if arg 1 is "clear":
                        if player has permission "lagg.clear" or "lagg.*":
                                if {@mobs} is false:
                                        execute console command "/killall drops"
                                        loop 100 times:
                                                send ""
                                        send {@automessage.clearmessage.player}
                                        stop
                                if {@mobs} is true:
                                        set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}"
                                        if {_mobs.clear} is "all":
                                                execute player command "/killall drops"
                                                execute player command "/killall monster"
                                                loop 100 times:
                                                        send ""
                                                send {@automessage.clearmessage.player}
                                                stop
                                        else:
                                                execute player command "/killall {@mobs.clear}"
                                                loop 100 times:
                                                        send ""
                                                send {@automessage.clearmessage.player}
                                                stop
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                               
                if arg 1 is "killmobs":
                        if player has permission "lagg.killmobs" or "lagg.*":
                                if {@mobs} is false:
                                        send {@send.killmobs.flase}
                                        stop
                                if {@mobs} is true:
                                        set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}"
                                        if {_mobs.clear}  is "all":
                                                execute player command "/killall monster"
                                                loop 100 times:
                                                        send ""
                                                send {@automessage.killmobsmessage.player}
                                                stop
                                        else:
                                                execute player  command "/killall {@mobs.clear}"
                                                loop 100 times:
                                                        send ""
                                                send {@automessage.killmobsmessage.player}
                                                stop
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                               
                if arg 1 is "area":
                        if player has permission "lagg.area" or "lagg.*":
                                if arg 2 is set:
                                        if {@mobs} is false:
                                                execute console command "/killall drops"
                                                send {@automessage.clearmessage.player}
                                                stop
                                        if {@mobs} is true:
                                                set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}"
                                                if {_mobs.clear}  is "all":
                                                        execute player command "/killall monster %arg 2%"
                                                        execute player command "/killall drops %arg 2%"
                                                        loop 100 times:
                                                                send ""
                                                        send {@automessage.clearmessage.player}
                                                        stop
                                                else:
                                                        execute player command "/killall {@mobs.clear} %arg 2%"
                                                        execute player command "/killall drops %arg 2%"
                                                        loop 100 times:
                                                                send ""
                                                        send {@automessage.clearmessage.player}
                                                        stop                                   
                                else:
                                        send "&7[&4ClearLag&7] &cPodaj ilosc kratek!"
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                               
                if arg 1 is "reload":
                        if player has permission "lagg.reload" or "lagg.*":
                                execute player command "/killall drops"
                                execute player command "/killall monster"
                                loop 100 times:
                                        send ""
                                execute player command "sk reload %script%"
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                               
                if arg 1 is "tps":
                        if player has permission "lagg.tps" or "lagg.*":
                                send "&7[&4ClearLag&7] &aTPS: &6%tps%."
                                stop
                        else:
                                send {@message.nopermission}
                                stop
                       
every 60 seconds:
        if {@automessage} is true:
                if {automessage.true} is not set:
                        set {automessage.true} to 5
                if {automessage.true} is not 0:
                        remove 1 from {automessage.true}
                if {automessage.true} is 3:
                        broadcast {@automessage.warningmessage}
                        stop
                if {automessage.true} is 1:
                        broadcast {@automessage.warningmessage}
                if {automessage.true} is 0:
                        set {automessage.true} to 5
                        loop all dropped items:
                                set {_itemy.usuniete} to loop-entity
                        wait 2 tick
                        set {_mobs.clear} to "{@mobs.clear}"
                        if {_mobs.clear} is "all":
                                wait 4 tick
                                broadcast {@automessage.clearmessage}
                                execute console command "/killall monster"
                                execute console command "/killall drops"
                        else:
                                wait 4 tick
                                broadcast {@automessage.clearmessage}
                                execute console command "/killall drops"
                                execute console command "/killall {@mobs.clear}"

 

Ta pierwsza wersja działa ale nie działa w consoli ;/

Nie będę używał tej drugiej bo strasznie obciąży serwer. ;/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...