Chciałbym, by mój skrypt uzależniał wsiadanie na konia od pewnych warunków. Nie wiem jednak, jak określić, że chodzi mi tylko i wyłącznie o konia.
Próbowałem następująco:
Krok 1:
Cytat
on mount:
<jakieś warunki>
cancel event
I jak dotąd wszystko działa prawidłowo. Tylko że skrypt dotyczy nie tylko konia, ale i innych zwierząt, a także wagonika.
Krok 2:
Cytat
on mount:
vehicle is a horse
<dalsze warunki>
cancel event
Teraz nawet, gdy dalsze warunki są spełnione, można wsiadać na konia, czyli zupełnie jakby pierwszy warunek był niezrozumiały i dlatego niespełniony. Może dlatego, że wg [url=https://bensku.github.io/Skript/events.html#entity_mount]instrukcji[/url] event "on mount" jest wywoływany, gdy jakiś byt zaczyna ujeżdżać inny byt. A skoro dopiero zaczyna, to koń jeszcze nie jest pojazdem.
Próbowałem też tak:
Cytat
on mount:
event-entity is a horse
<dalsze warunki>
cancel event
ale efekt jest dokładnie taki sam.
Liczę na Wasze podpowiedzi, za które z góry dziękuję.
Pytanie
Eryk1983S 3
Witam
Chciałbym, by mój skrypt uzależniał wsiadanie na konia od pewnych warunków. Nie wiem jednak, jak określić, że chodzi mi tylko i wyłącznie o konia.
Próbowałem następująco:
Krok 1:
I jak dotąd wszystko działa prawidłowo. Tylko że skrypt dotyczy nie tylko konia, ale i innych zwierząt, a także wagonika.
Krok 2:
Teraz nawet, gdy dalsze warunki są spełnione, można wsiadać na konia, czyli zupełnie jakby pierwszy warunek był niezrozumiały i dlatego niespełniony. Może dlatego, że wg [url=https://bensku.github.io/Skript/events.html#entity_mount]instrukcji[/url] event "on mount" jest wywoływany, gdy jakiś byt zaczyna ujeżdżać inny byt. A skoro dopiero zaczyna, to koń jeszcze nie jest pojazdem.
Próbowałem też tak:
ale efekt jest dokładnie taki sam.
Liczę na Wasze podpowiedzi, za które z góry dziękuję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi