Skocz do zawartości
  • 0

"on mount" - jak sprecyzować ujeżdżane zwierzę?


Eryk1983S

Pytanie

Witam :)

Chciałbym, by mój skrypt uzależniał wsiadanie na konia od pewnych warunków. Nie wiem jednak, jak określić, że chodzi mi tylko i wyłącznie o konia.

Próbowałem następująco:

Krok 1:

Cytat

on mount:
          <jakieś warunki>
          cancel event

I jak dotąd wszystko działa prawidłowo. Tylko że skrypt dotyczy nie tylko konia, ale i innych zwierząt, a także wagonika.

 

Krok 2:

Cytat

on mount:
          vehicle is a horse
          <dalsze warunki>
          cancel event

Teraz nawet, gdy dalsze warunki są spełnione, można wsiadać na konia, czyli zupełnie jakby pierwszy warunek był niezrozumiały i dlatego niespełniony. Może dlatego, że wg [url=https://bensku.github.io/Skript/events.html#entity_mount]instrukcji[/url] event "on mount" jest wywoływany, gdy jakiś byt zaczyna ujeżdżać inny byt. A skoro dopiero zaczyna, to koń jeszcze nie jest pojazdem.

Próbowałem też tak:

Cytat

on mount:
          event-entity is a horse
          <dalsze warunki>
          cancel event

ale efekt jest dokładnie taki sam.

 

Liczę na Wasze podpowiedzi, za które z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...