Cześć, czy pomoże mi ktoś ze skryptem? Wygląda on tak:
command /npc [<text>]:
trigger:
spawn a villager at player
set the name of spawned entity to "&e» &7(kliknij)&e «"
apply resistance 1000 to the spawned entity for 1000000000 seconds
apply slowness 1000 to the spawned entity for 1000000000 seconds
on rightclick on villager:
if name of clicked entity is "&e» &7(kliknij)&e «":
cancel event
make player execute command "/sklep"
on damage of villager:
name of victim entity is "&e» &7(kliknij)&e «":
cancel event
Jest to vilager który wykonuje komendę. Działa to poprawnie, lecz nie umiem zrobić żeby tego villagera nie można było przesuwać (chodzi mi o wchodzenie w niego i wtedy sie przesuwa) i żeby był tak jakby zamrożony czyli się nie stał nieruchomo i nie patrzył na żadnego gracza ( i żeby nie było widać cząsteczek od mikstury). Jeśli ktoś pomoże to dziękuje <3!
Pytanie
Magiczny_Miki 29
Cześć, czy pomoże mi ktoś ze skryptem? Wygląda on tak:
command /npc [<text>]:
trigger:
spawn a villager at player
set the name of spawned entity to "&e» &7(kliknij)&e «"
apply resistance 1000 to the spawned entity for 1000000000 seconds
apply slowness 1000 to the spawned entity for 1000000000 seconds
on rightclick on villager:
if name of clicked entity is "&e» &7(kliknij)&e «":
cancel event
make player execute command "/sklep"
on damage of villager:
name of victim entity is "&e» &7(kliknij)&e «":
cancel event
Jest to vilager który wykonuje komendę. Działa to poprawnie, lecz nie umiem zrobić żeby tego villagera nie można było przesuwać (chodzi mi o wchodzenie w niego i wtedy sie przesuwa) i żeby był tak jakby zamrożony czyli się nie stał nieruchomo i nie patrzył na żadnego gracza ( i żeby nie było widać cząsteczek od mikstury). Jeśli ktoś pomoże to dziękuje <3!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi