ihn04849 0 Opublikowano 17 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2018 Siema, zna ktoś jakiś dobry i działający sposób na otwieranie kowadła poprzez np. komendę? Chodzi mi o takie coś: wpisze sobie /kowadło i otworzy mi się kowadło. Zrobiłem: Player player = (Player) sender; Inventory inventory = Bukkit.createInventory(player, InventoryType.ANVIL); player.openInventory(inventory); i działa, otwiera się kowadło. Mogę naprawiać w nim itemy, ale nie da się zmienić ich nazwy - zabiera lvl, a item znika. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GotoFinal 195 Opublikowano 17 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2018 (edytowane) No jak tak nie działa, to niestety z tego co wiem są tylko trzy sposoby: (i nie jestem pewien czy pierwszy działa poprawnie, dawno tego nie robiłem tam gdzie pracowałem to najczęściej używało się metody trzeciej, ale to dość sporo kodu więc nie znajdę i nie napiszę tego tutaj z palca, na pewno są jakiegoś gotowe biblioteki na spigotmc czy coś.) 1. Stworzyć prawdziwe kowadło i ustawić je jako holdera inventory: someBlock.setType(Material.ANVIL); Inventory inventory = Bukkit.createInventory((InventoryHolder) someBlock.getState(), InventoryType.ANVIL); someBlock to jakiś Block który sobie pobierasz, wydaje mi się że to też musi być block blisko gracza, ale możliwe że wystarczy że to jakiś block na załadowanym chunku - czyli np na spawnie. Ale nie zdziwię się wtedy jeśli przy zamykaniu EQ z itemami w środku wypadaną one obok kowadła zamiast gracza 2. Pakiety i tworzenie fałszywego bloku kowadła i fałszywego inventory kowadła i symulowanie każdej akcji ręcznie. 3. Kod z NMS by wymusić stworzenie fałszywego obiektu kowadła. Edytowane 17 marca 2018 przez GotoFinal yooniks i ihn04849 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ihn04849 0
Siema, zna ktoś jakiś dobry i działający sposób na otwieranie kowadła poprzez np. komendę?
Chodzi mi o takie coś: wpisze sobie /kowadło i otworzy mi się kowadło. Zrobiłem:
i działa, otwiera się kowadło. Mogę naprawiać w nim itemy, ale nie da się zmienić ich nazwy - zabiera lvl, a item znika. Jakieś pomysły?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi