Skocz do zawartości
  • 0

fangerpl

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on damage:
	if attacker is a player:
		if victim is a player:
			set {cooldown.%victim%} to true
			set {cooldown.%attacker%} to true
			wait 15 seconds
			delete {cooldown.%victim%}
			delete {cooldown.%attacker%}
on region entering:
	if {cooldown.%event-player%} is true:
		if %region at player% is "spawn":
			cancel event
			send "&4Uderzyles kogos przed chwila, musisz poczekac zanim wejdziesz na spawn"
			
on join:
	if {cooldown.%player%} is true:
		wait 15 seconds
		delete delete {cooldown.%victim%}

Prosz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...