Skocz do zawartości
  • 0

Przeliczacz


lightereq

Pytanie

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{zabicia.%player%} = 0
	{zgony.%player%} = 0
	{kobel.%player%} = 0
on mine of stone:
	add 1 to {kobel.%player%}
	stop
on death:
	if victim is player:
		add 1 to {zgony.%victim%}
	if victim is player or creature:
		add 1 to {zabicia.%attacker%}
		stop
command /statystyki:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&8&lStatystyki:" to player
		set slot 0 of player's current inventory to 1 glass named "Zabojstwa" with lore "Masz %{zabicia.%player%}% zabic"
		set slot 1 of player's current inventory to 1 glass named "Zgony" with lore "Masz %{zgony.%player%}% zgonow"
		set slot 2 of player's current inventory to 1 glass named "Kobel" with lore "Masz %{kobel.%player%}% wykopanego kobla"
		stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...