Skocz do zawartości
  • 0

Przedmioty do GUI


Szki3lko
 Udostępnij

Pytanie

Siema chciałbym się zapytać czy jest możliwe dawanie przedmiotów do gui. Chodzi mi o taki ItemShop jak na np. CraftCore. Skrypt Jest sobie gui pod komendą /is (na początku puste) jak ktoś kupi np. 20 pandorek, skrzynek, kluczy, itp w sklepie to nie daje ich do eq gracza tylko do jego itemshpu (do tego gui). Dało by radę takie coś zrobić?

na razie mam coś takiego:
command /is [<text>]:
    trigger:
        wait 1 tick
        open chest with 6 rows named "&8=-= &bItemShop &7%player% &8=-=" to player
command /dajcase [<text>]:
    trigger: 
        I co tu ma być?!

Edytowane przez Szki3lko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

 

Coś takiego? @Szki3lko
 

command /is [<text>]:
	trigger:
		wait 1 tick
		open chest with 6 rows named "&8=-= &bItemShop &7%player% &8=-=" to player
		wait 2 ticks
		loop {Shop::%player%::*}:
			set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer to loop-value
command /dajcase [<text>]:
	trigger: 
		if arg 1 is "diamond":
			add 1 diamond to {Shop::%player%::*}
			
on inventory close:
	if "%inventory name of player's current inventory%" contains "&8=-= &bItemShop &7%player% &8=-=":
		set {_i} to 0
		loop 54 times:
			set {Shop::%player%::%{_i}%} to player's current inventory's slot {_i}
			add 1 to {_i}

 

Edytowane przez Kraftowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Kraftowy Zrobiłem coś takiego:

command /is [<text>]:
    trigger:
        wait 1 tick
        open chest with 6 rows named "&8=-= &bItemShop &7%player% &8=-=" to player
        wait 2 ticks
        loop {Shop::%player%::*}:
            set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer to loop-value
command /dajcase [<text>]:
    trigger: 
        if arg 1 is "diamond":
            add 1 diamond to {Shop::%player%::*}
            send "dwd"
on inventory close:
    if "%inventory name of player's current inventory%" contains "&8=-= &bItemShop &7%player% &8=-=":
        set {_i} to 0
        loop 54 times:
            set {Shop::%player%::%{_i}%} to player's current inventory's slot {_i}
            add 1 to {_i}
            set {Shop::*} to 0
command /usunshop:
    trigger:
        set {Shop::*} to 0
I działa.
I jak zrobić aby diamenta dawało na 1 slot a nie na 2 i żeby takie same przedmioty (identyczne) się stakowały

 

@Kraftowy Wiesz jak działa /is na craftcore?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...