Skocz do zawartości
  • 0

Teleportacja bez straty prędkości


Sołtys™
 Udostępnij

Pytanie

Witam. 
Pytanie myślę do nieco bardziej zaawansowanych magów kodu.
Czy istnieje możliwość w skript przenieść gracza na inne kordy bez utraty prędkości? Wyjaśnię na przykładzie.

Chcę zrobić nieskonczone schody w dół. W tym celu wybudowałem segmentową wierzyczkę jak na rysunku poniżej
 ju6Gdud.png

i połączyłem to z następującym kodem:

on any move:
    y-coordinate of player is smaller than 100:
        set {_l} to location of player
        set y-coordinate of {_l} to y-coordinate of {_l}+12
        teleport player to {_l}

i całość teoretycznie działa. Gracz po przejsciu przez wysokość graniczą oznaczoną jako czerwona linia zostaje przeteleportowany na wysokosc o 1 segment wyższą  z tym że teleportacji toważyszy lekkie wrażenie przeskoku spowodowane utratą nabytej prędkości. Ma ktoś jakiś pomysł jak teleportować gracza który spada tak by dalej spadał? a nie tylko postawić go wyżej?





 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

 

51 minut temu, knugi napisał:

I tak będzie ten "uskok" ale możesz pchnąć gracza w dół o określoną wartość.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

A istnieje jakiś sposób żeby sprawdzić prędkość z jaką porusza się gracz?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1

Ty no nie wiem xD

Bawiłem się teraz twoim kodem i ryje mózg :D 

Masz tutaj coś wykombinowałem, faza po całości xDD

command /test:
	trigger:
		if {down::%player%} is not set:
			set {down::%player%} to true
			stop
		clear {down::%player%}
on any move:
	if {down::%player%} is set:
		y-coordinate of player is smaller than 100:
			if {speed::%player%} is set:
				#send "%difference between {speed::%player%} and now%"
				set {_speed} to subtext of "%{speed::%player%}%" from index 0 to index of " " in "%{speed::%player%}%"
			set {_l} to location of player
			set y-coordinate of {_l} to y-coordinate of {_l}+12
			set {speed::%player%} to now
			teleport player to {_l}
			push player down with speed {_speed} parsed as number * 0.5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

no miało to ryć banię.. taki był cel... 

hmm.. teraz taki pomysł wykminiłem.. ze jak by zapisac loalizacje gracza.. sprawdzać jak sie zmieniła przez jednostkę czasu, a potem pchnac gracza w kierunku z A do B z predkoscia równa odległosci tych punktów.. jest ktoś w stanie to napisać bo dla mnie wektory to troche jezyk obcy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...