Skocz do zawartości
  • 0

System marihuany


PGmajster
 Udostępnij

Pytanie

Cześć, jestem nowy na tym forum jak i w skript. Na co dzień piszę w PHP, a skript to dla mnie bardzo podobny język, więc się wziąłem za niego. Na swój serwer chciałem wprowadzić system marihuany, aby udoskonalić go. Lecz mam problem, nie wiem jak go napisać, aktualnie mam taki kod:

 

on mine of seed:    if name of player's tool is "Scyzoryk":        execute console command "/give %player% seed 1 name:Marihuana"        execute console command "/give %player% sugar 1 name:Marihuana"    else:        send "Zebrales marihuanine zlym narzedziem! Cala sie zniszczyla." to player        stop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

spróbuj inaczej :)

on mine of seed:    if name of player's tool is "Scyzoryk":        give seed named "Marihuana"        give sugar named "Marihuana"    else:        send "Zebrales marihuanine zlym narzedziem! Cala sie zniszczyla." to playeron right click:   player is holding sugar named "Marihuana":        remove sugar named "Marihuana" from the player's inventory        apply slowness 2 to the player for 15 seconds        apply nausea 2 to the player for 15 seconds        apply blindness 2 to the player for 15 seconds        wait 16 seconds        apply slowness 1 to the player for 15 seconds        apply nausea 1 to the player for 15 seconds        apply blindness 1 to the player for 15 seconds
Tu będzie dalsza część kodu:command /scyzoryk [<text&gt]:    trigger:        if player has permission "marihuana.scyz":            if arg 1 is not set:                send "Wpisz /scyzoryk pomoc aby dowiedziec sie wiecej"            if arg 1 is "pomoc":                send "Tu dajesz pomoc swoja ile tam chcesz linijek zawsze dodajesz send:)"            if arg 1 is "stworz":                 if player has 2 stick and 10 cobblestone:                     give stick named "Scyzoryk"                 else:                     send "Nie posiadasz itemow do stworzenia scyzoryka cos tam cos tam"

To takie na szybko :) jbc. mógłbym napisać dla ciebie cały skrypt lecz lepszy i sprawdzony bo to pisze na szybko jak już napisałem    Pozdrawiam Krzysiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Co za edytor... Nie wstawiło wszystkiego, co napisałem.. :)
 
Chciałem zrobić nowy rodzaj sadzonek tj. marihuanę , a nie sadzonkę (seed). Warunkiem jest, aby to zadziałało na posadzonej sadzonce o nazwie "Marihuana", a nie na zwykłej. :)
 
Ten skrypt co mi podałeś wyżej to mam podobny (cały), oraz zażywanie marihuany. Nie umie jedynie zrobić sadzenia jej + zbierania jej.

 

Nie wiem czy by zadziałało tak:

on mine of seed named "Marihuana":

przetestuje.

 

Z góry dziękuje za pomoc! Pozdrawiam.

 

//EDIT

Nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Przepraszam za dobulepost!

warpath, było z 11 błędów (min. z tabami i givami). Wyeliminowałem je, teraz kod wygląda tak:

command /scyzoryk [<text>]:    trigger:        if player has permission "marihuana.scyz":            if arg 1 is not set:                send "Wpisz /scyzoryk pomoc aby dowiedziec sie wiecej"            if arg 1 is "pomoc":                send "Tu dajesz pomoc swoja ile tam chcesz linijek zawsze dodajesz send:)"            if arg 1 is "stworz":                if player has 2 stick and 10 cobblestone:                    give 1 stick named "Scyzoryk" to player                    remove 2 stick from player                    remove 10 cobblestone from player                else:                    send "Nie posiadasz itemow do stworzenia scyzoryka cos tam cos tam"                    stop on mine of wheat seeds:    if name of player's tool is "Scyzoryk":        give sugar named "Marihuana" to player    else:        send "Zebrales marihuanine zlym narzedziem! Cala sie zniszczyla." to player        stop on rightclick:   player is holding sugar named "Marihuana":      remove sugar named "Marihuana" from the player's inventory      apply slowness 2 to the player for 15 seconds      apply nausea 2 to the player for 15 seconds      apply blindness 2 to the player for 15 seconds      wait 16 seconds      apply slowness 1 to the player for 15 seconds      apply nausea 1 to the player for 15 seconds      apply blindness 1 to the player for 15 seconds      stop

//EDIT, znowu po

 usunęło dalszą część.. Proponuję to naprawić. :)

 

Nie działa jedna rzecz, po wykopaniu nasion nie ma żadnej informacji.

+ chciałbym, aby to działało tylko na nasionach z nazwą "Marihuana", a nie z zwykłym nasionem. :)

Edytowane przez PGmajster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
On place of seed:        if name of player's tool is "Marihuana":                send "Posadziles marihuane."                set {marihuana.%location of block%} to playeron break seed:        if name of player's tool is "Scyzoryk":                if {marihuana.%location of block%} is set:                        give 1 sugar named "Marihuana"

Spróbuj coś tak pokombinować ustaw marihuana.%location of block% dla gracza i jeśli gracz ją wykopie to dostaje to i to .. ale niedam rady zrobić aby to rosło nie bawie się skriptem tak długo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie musi rosnąć, zapewne będą bugować, no ale.. :P

 

Kilka errorów z nazwą "seed", zmieniłem na "wheat seeds" jest git.

Jeszcze musiałem zmienić linijkę 8 Twojego kodu, usunąłem 1, też jest git.

 

Teraz kod wygląda tak:

command /scyzoryk [<text&gt]:    trigger:        if player has permission "marihuana.scyz":            if arg 1 is not set:                send "Wpisz /scyzoryk pomoc aby dowiedziec sie wiecej"            if arg 1 is "pomoc":                send "Tu dajesz pomoc swoja ile tam chcesz linijek zawsze dodajesz send:)"            if arg 1 is "stworz":                if player has 2 stick and 10 cobblestone:                    give 1 stick named "Scyzoryk" to player                    remove 2 stick from player                    remove 10 cobblestone from player                else:                    send "Nie posiadasz itemow do stworzenia scyzoryka cos tam cos tam"                    stop On place of wheat seeds:        if name of player's tool is "Marihuana":                send "Posadziles marihuane." to player                set {marihuana.%location of block%} to playeron break wheat seeds:        if name of player's tool is "Scyzoryk":                if {marihuana.%location of block%} is set:                        drop a sugar named "Marihuana" on rightclick:   player is holding sugar named "Marihuana":      remove sugar named "Marihuana" from the player's inventory      apply slowness 2 to the player for 15 seconds      apply nausea 2 to the player for 15 seconds      apply blindness 2 to the player for 15 seconds      wait 16 seconds      apply slowness 1 to the player for 15 seconds      apply nausea 1 to the player for 15 seconds      apply blindness 1 to the player for 15 seconds      stop

//EDIT

 

znowu usunęło..

 

Problem nadal jest, po posadzeniu nasiona z nazwą "Marihuana" nie pokazuje wiadomości, że została posadzona + po zebraniu nie wypada cukier. (Zmieniłem na drop,  lepiej to wygląda).

Nie wiem co może być problemem.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Spróbuj mieć 2 nasionka o nazwie Marihuana dokładnie musi być wszędzie taka sama nazwa litery duże/małe /pogrubienie etc.

dałbym rade zrobić coś typu sadzenie tego lecz bez ziemi itp. tylko "w powietrzu" klikasz ppm obojętnie gdzie tymi nasionkami znikają ci i np za 2 minuty dostajesz ten cukier o nazwie Marihuana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Przerabiałem, edytowałem, kopiowałem itd.. aż wyszedł taki mini system kokainy, jako blok ustawiłem śnieg, najbardziej przypomina spakowany bloczek kokainy. Rozdzielić można jedynie linijką (/linijka) - za to dziękuję warpathowi, sam bym na to nie wpadł. :P

 

Wstawiam tutaj kod, jak ktoś chcę:

command /linijka [<text&gt]:    trigger:        if arg 1 is not set:            send "Wpisz /linijka pomoc aby dowiedziec sie wiecej"        if arg 1 is "pomoc":            send "Uzyj /linijka stworz aby zrobic drewniana linijke!"        if arg 1 is "stworz":            if player has 2 stick:                give 1 stick named "Linijka" to player                remove 2 stick from player            else:                send "Na zrobienie linijki potrzebujesz 2 patyki!"                stopon rightclick holding a sugar:    if name of player's tool is "&d&lKokaina":        if player has permission "permissions.gracza":            send "&f[&bS&f] &7Pamietaj, ze mozesz zginac! Uzyles duzej dawki kokainy na wlasna odpowiedzialnosc."            wait 0.1 seconds            broadcast "&f[&bS&f] &7Gracz &6%player% &7byl na tyle odwazny, ze uzyl duzej dawki kokainy."            remove 1 sugar named "&d&lKokaina" from player            execute console command "/effect %player% 1 40 2"            execute console command "/effect %player% 4 40 5"            execute console command "/effect %player% 9 40 5"            execute console command "/effect %player% 15 40 1"            wait 3 seconds            send "&f[&bS&f] &7I jak, fajnie sie czujesz? To jeszcze nie koniec." to player            wait 5 seconds            loop 5 times:                damage player by 1 hearts                wait 1 seconds            send "&f[&bS&f] &7I na co Ci to bylo?" to player            wait 5 seconds            send "&f[&bS&f] &7Mama wie, ze cpiesz?" to player            wait 5 seconds            execute console command "/effect %player% clear"            send "&f[&bS&f] &7Zabawiles sie? Moze to powtorzysz?" to player            stop        else:            send "&f[&bS&f] &7Nie masz uprawnien, aby uzyc kokainy."            stop    else:        stopon place snow block:        if name of player's tool is "&d&lBlok kokainy":                send "Postawiles koke" to player                set {kokaina.%location of block%} to playeron break snow block:        if name of player's tool is "Linijka":                if {kokaina.%location of block%} is set:                        drop a sugar named "&d&lKokaina" 
Pewnie kod ma wiele błędów stylistycznych, ale jak wiadomo -  jestem początkującym w skripcie. 
Możecie sobie zrobić komendę /kokaina, która daje nam bloczek koki, no ale ja używam do tego autorskiego sklepu.
 
Można close.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...