Skocz do zawartości
  • 0

Modyfikacja kodu.


Apollo

Pytanie

Cześć, powiem krótko i na temat. Potrzebuję zmiany kodu skryptu na komendy /sprobuj /me /do i /o. Chciałbym, aby wiadomości wyświetlały się jedynie osobom w obrębie 15 kratek. Poniżej załączam ten oto kod:

command /me [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 is set:
			set {_pr} to displayname of player
			replace all "%player%" with "" in {_pr}
			send "&9* &3[%{_pr}%] &5%arg-1% &9*"
		else:
			send "&cPodaj text!" to player
			
command /do [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 is set:
			set {_pr} to displayname of player
			replace all "%player%" with "" in {_pr}
			send "&9** &5%arg-1% &3([%{_pr}%]) &9**"
		else:
			send "&cPodaj text!" to player
			
command /sprobuj [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 parsed as integer is set:
			if arg-1 parsed as integer >= 0:
				if arg-1 parsed as integer <= 100:
					chance of arg-1 parsed as integer%:
						send "&7Udało się, &d%arg-1%%% &7szans na powodzenia. &3[%player's group%]"
						stop
					send "&7Nie Udało się, &d%arg-1%%% &7szans na powodzenia. &3[%player's group%]"
					stop
		send "&cMusisz podac liczbe od &d0 &cdo &d100!" to player

command /o [<text>]:
    usage: /o (tekst)
	trigger:
		if arg 1 is set:
			send "&4[OOC] &8[%player%]: (%arg 1%)"
			stop
		else:
			send "&cPodaj text!" to player
			stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Rozumiem, czyli mam to wkleić na początku kodu, tz.:

loop players in radius 4 of player:
command /me [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 is set:
			set {_pr} to displayname of player
			replace all "%player%" with "" in {_pr}
			send "&9* &3[%{_pr}%] &5%arg-1% &9*"
		else:
			send "&cPodaj text!" to player
			
command /do [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 is set:
			set {_pr} to displayname of player
			replace all "%player%" with "" in {_pr}
			send "&9** &5%arg-1% &3([%{_pr}%]) &9**"
		else:
			send "&cPodaj text!" to player
			
command /sprobuj [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 parsed as integer is set:
			if arg-1 parsed as integer >= 0:
				if arg-1 parsed as integer <= 100:
					chance of arg-1 parsed as integer%:
						send "&7Udało się, &d%arg-1%%% &7szans na powodzenia. &3[%player's group%]"
						stop
					send "&7Nie Udało się, &d%arg-1%%% &7szans na powodzenia. &3[%player's group%]"
					stop
		send "&cMusisz podac liczbe od &d0 &cdo &d100!" to player

command /o [<text>]:
    usage: /o (tekst)
	trigger:
		if arg 1 is set:
			send "&4[OOC] &8[%player%]: (%arg 1%)"
			stop
		else:
			send "&cPodaj text!" to player
			stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...