Skocz do zawartości
  • 0

Czemu to nie działa?


SkredoX
 Udostępnij

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

powtarzający się błąd: can't understand this event - Nie ma takiego eventu.

 

Dałeś w ogóle jakiś event albo komendę przed tymi warunkami?

Jaki mam ten event dać?

 

if {exp.%player%} is 100:	set {level.%player%} to 2	send "&7Brawo! Osiagnales &32 &7level!"if {exp.%player%} is greater than 300:	set {level.%player%} to 3	send "&7Brawo! Osiagnales &33 &7level!"if {exp.%player%} is greater than 500:	set {level.%player%} to 4	send "&7Brawo! Osiagnales &34 &7level!"if {exp.%player%} is greater than 700:	set {level.%player%} to 5	send "&7Brawo! Osiagnales &35 &7level!"if {exp.%player%} is greater than 800:	set {level.%player%} to 6	send "&7Brawo! Osiagnales &36 &7level!"if {exp.%player%} is greater than 900:	set {level.%player%} to 7	send "&7Brawo! Osiagnales &37 &7level!"if {exp.%player%} is greater than 1100:	set {level.%player%} to 8	send "&7Brawo! Osiagnales &38 &7level!"if {exp.%player%} is greater than 1300:	set {level.%player%} to 9	send "&7Brawo! Osiagnales &39 &7level!"if {exp.%player%} is greater than 1500:	set {level.%player%} to 10	send "&7Brawo! Osiagnales &310 &7level!"

Dalej jest to samo do 30 lvla, więc nie ma chyba po co udostępniać reszty, a przed tym nie dałem żadnego eventu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

do rozpoczęcia skryptu zawsze musi wystąpić event ZAWSZE

 

O co tb chodzi ogólnie w twoim skrypcie, do czego on ma służyć?

Do zwykłych leveli w mc ?

jeśli tak to

 

on level change:

    set {exp.%player%} to player's level

...

Nie.. Do komendy /lvl i pokazywania lvla za zabijane moby, od 3 lvl'a będzie można pisać na chacie, ale to potem zrobię.. Jaki mam ten event dać ? :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak chce to coś popraw.

Mam nadzieje, że to zrozumiałeś i, że o to chodzi ^^

variables:	{level.%player%} = 0command /lvl:	trigger:		send "Twoj poziom: %{level.%player%}%"		send "%{exp.%player%}%"command /lvlreset:	trigger:		delete {level.%player%}		delete {exp.%player%}		set {_bla.bla} to 1		loop 10 times:			delete {poziom.%{_bla.bla}%.%player%}			add 1 to {_bla.bla}on death of creature:	victim is a creature:		attacker is a player:			add 10 to {exp.%attacker%}			if {exp.%attacker%} is 100:				if {poziom.2.%attacker%} is not set:					set {poziom.2.%attacker%} to true					set {level.%attacker%} to 2					send "&7Brawo! Osiagnales &32 &7level!" to attacker			if {exp.%attacker%} is greater than 300:				if {poziom.3.%attacker%} is not set:					set {poziom.3.%attacker%} to true					set {level.%attacker%} to 3					send "&7Brawo! Osiagnales &33 &7level!" to attacker			if {exp.%attacker%} is greater than 500:				if {poziom.4.%attacker%} is not set:					set {poziom.4.%attacker%} to true					set {level.%attacker%} to 4					send "&7Brawo! Osiagnales &34 &7level!" to attacker			if {exp.%attacker%} is greater than 700:				if {poziom.5.%attacker%} is not set:					set {poziom.5.%attacker%} to true					set {level.%attacker%} to 5					send "&7Brawo! Osiagnales &35 &7level!" to attacker			if {exp.%attacker%} is greater than 800:				if {poziom.6.%attacker%} is not set:					set {poziom.6.%attacker%} to true					set {level.%attacker%} to 6					send "&7Brawo! Osiagnales &36 &7level!" to attacker 			if {exp.%attacker%} is greater than 900:				if {poziom.7.%attacker%} is not set:					set {poziom.7.%attacker%} to true					set {level.%attacker%} to 7					send "&7Brawo! Osiagnales &37 &7level!" to attacker			if {exp.%attacker%} is greater than 1100:				if {poziom.8.%attacker%} is not set:					set {poziom.8.%attacker%} to true					set {level.%attacker%} to 8					send "&7Brawo! Osiagnales &38 &7level!" to attacker			if {exp.%attacker%} is greater than 1300:				if {poziom.9.%attacker%} is not set:					set {poziom.9.%attacker%} to true					set {level.%attacker%} to 9					send "&7Brawo! Osiagnales &39 &7level!" to attacker			if {exp.%attacker%} is greater than 1500:				if {poziom.10.%attacker%} is not set:					set {poziom.10.%attacker%} to true					set {level.%attacker%} to 10					send "&7Brawo! Osiagnales &310 &7level!" to attacker 

Edytowane przez piesio98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...