Skocz do zawartości
  • 0

ender pearly bug


marsjanin

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on projectile hit:
	if projectile is ender_pearl:
		set {_z} to location of the projectile
		if block at {_z} is air:
			stop
		loop blocks above {_z}:
			if loop-block is air:
				if block above loop-block is air:
					set {_loc} to location at (%shooter's x-coordinate%, %shooter's y-coordinate + 1%, %shooter's z-coordinate%) in world "world"
					teleport shooter to {_loc}
					stop
		cancel event
		stop

Nie wiem czy będzie działać :/

Edytowane przez Bananowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on rightclick:
	if player's tool is ender pearl:
		set {_loc} to location at target block
		if distance between location of player and {_loc} < 1: //ewenualnie zamien na 1 lub 2 i mozesz dodac 'meter'
			cancel event
			send "&cNie mozna rzucac perel w sciane!"

 

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...